Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

12 duikende dolfijnen

Beste draaiers.
    Eerder plaatste ik deze vorm als French connection. Na nog weer en maand eraan knutselen is hij af en gisteren er de eerste prijs mee gewonnen tijdens de opendag expositie/competitie van Radius in Ede. Toch een onverwachts genoegen. Het was een prachtige open dag met heel veel geweldige werkstukken en de gelegenheid weer veel draaivrienden en bekenden te zien.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Erg mooi Marcel. Heb je dat detail op die staarten gebrand ?
    vriendelijke groet, Peter

www.bermartcrafting.nl

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Mooi sierlijk figuratief stukje werk, het lijkt of er gaatjes, of beter gezegd kuiltjes, in de staarten zitten, hoe heb je het geheel aan elkaar vast gemaakt, of is het een geheel?

groet pel.
    Hout wirktj.

Erg mooi. Ik heb de indruk dat dit maar voor een klein deel draaiwerk is. Klopt dat?

Ja dat is een hele mooie. Als ik het goed onthouden heb gaf Marcel het advies om er niet aan te beginnen.

Prachtig stuk Marcel en proficiat met de prijs.
    Grote bewondering van me.
    Laatst gewijzigd door sirjacobsd; 25-10-15 om 19:25. Reden: typfoutje

Ik ben blij en trots dat ik Marcel gisteren de eerste prijs mocht overhandigen. Het is waarlijk een meesterstuk waarmee hij zich opnieuw op de wereldkaart heeft gezet.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ik heb de andere finalestukken niet gezien, maar denk dat dit zeker een terechte winnaar is, een prachtige combinatie van draai en snijwerk.
    Ronny

Meron het is inderdaad in tijd weinig draaiwerk. Het moet echter vooral aan de binnenkant erg precies omdat alles zichtbaar wordt.

Reactie op BERM de vlekjes op de staarten zijn niet met een brander gedaan maar met een gebruikt bitje in een micro grinder is een soort dremel maar dan op lucht 65 000 toeren dat wordt dan erg heet.

Reazctie op PEL het is uit een geheel gemaakt dus uit een vaasvorm. De kuiltjes worden met de die-grinder gemaakt.

Forum Rechten