Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Gezocht:) Een Inca Major zaagtafel

Ik kijk de afgelopen maanden elke dag of er eén voorbij komt maar helaas

Wie heeft hem en doet er afstand van?

Dus geen compact of suva enkel de Major!

Ik kan eventueel een in uitmuntende staat Inca Sufa op origineel houten onderstel met zga alle accessoires inruilen.

incl langgat installatie.

Machine word aangedreven door de gewilde 1,5 kw sterke originele motor op 220v.

Tevens heb ik een nog een Inca Sufa waarbij de motor recent is vervangen(0,75 kw) ook met alle accesoires en langgat!

En nu maar afwachten

Zaagse heren!

Ik zag hem zojuist staan grrrrr. ..ik heb gebeld en zojuist gemaald. De major komt zelden voorbij ghmz..

nu maar hopen!

Moods, kijk eens op de zwitserse marktplaats (www.ricardo.ch), komen voorbij met de regelmaat van een zwitsers uurwerk..

deze bijvoorbeeld..

https://www.ricardo.ch/kaufen/handwe...v/an774118088/

Ik heb de beste man zojuist aan de telefoon gehad, hij wilt er 100 euro voor hebben maar het is het model Suva .Met stomheid verbaast kwam het door de geleider dat ik zo overtuigd was.

Dus een koopje voor diegene die een hele mooie suva zoekt met wat onderdelen van de major.

We blijven zoeken!

Ik ben een Inca Major overnieuw aan het opbouwen voor de verkoop.
    Stuur maar een PM!

Ik wil de heren bedanken die me getipt hebben !

Ik heb nu een goeie major gevonden!

Al vind ik wel dat ik een erge hoge prijs moest betalen,namelijk 100 euro

Forum Rechten