Laptop transport case

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Nee, geen raampies ook.:D

Jij als import-fin zou toch beter moeten weten. Ik werk met de pinquin producten van je landgenoot Linus Torvalds.
Mijn pc is van 2009 ( sommige delen nog ouder) en gaat als een speer. In de schuur een laptop van 2003 die ook nog heel goed bruikbaar is.
Lekker goedkoop!
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Nee, geen raampies ook.:D

Jij als import-fin zou toch beter moeten weten. Ik werk met de pinquin producten van je landgenoot Linus Torvalds.
Mijn pc is van 2009 ( sommige delen nog ouder) en gaat als een speer. In de schuur een laptop van 2003 die ook nog heel goed bruikbaar is.
Lekker goedkoop!

:D daar had ik niet op gerekend!
 

Willy83

Actieve deelnemer
11 okt 2015
43
0
WOW, wat een filmpje en wat een schitterend eindproduct.
Ik had me in eerste instantie geregistreerd zodat ik de foto's kon bekijken en mezelf wegwijs kon maken in het houtbewerken, maar dit is wel echt een top werkstuk WOW!
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Ik heb zojuist het filmpje net voor de tweede keer achtereen in een keer uitgekeken.

Zoals je het allemaal doet... het lijkt zo kinderlijk eenvoudig allemaal. Chapeau !!!
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Als je zon werkplaats had dan kon je het nog steeds niet :)

De machines zijn vooral om projecten sneller te laten verlopen. Je hebt deze machines niet nodig om dat kistje te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.