Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

gevraagd, wie kan er 10 houten balpennen draaien?

Voor een kado heb ik eigenlijk een 10 tal mooie houten balpennen nodig. Wie durft het aan een mooie prijs te maken. Stuur maar per pb. Ik denk dat het metaal in zilverkleur of rvs het mooiste zal staan.

jaap

Eh daar hoort dan gelijk de vraag bij - wie heeft er binnenwerken voor 10 balpennen liggen? En welk model pen zou je dan willen?

Een mooie pen Henk . Kwaliteit gaat ook altijd voor de prijs!

jaap

Leuke klus ! Ik ken vele draaiers die dit zeker kunnen maken. Ben zeer benieuwd wie de klus mag doen. Post je ff foto van het eindresultaat ?

Morgen is de demodag van Radius Houtdraaivereniging in Ede en gratis toegankelijk. Kan Pieter Hermans de voorzitter daar de vraag even stellen wie de pennen kan draaien. Of misschien liggen ze daar wel voor het uitzoeken. Of kijk ook eens bij de topstukken van mijn geachte kennis www.mein-liebensteiner.de
    Gr. Jan Pranger.
    Laatst gewijzigd door jan pranger; 23-10-15 om 10:11.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Pieter wil ze zelf wel draaien hoor! De klant moet wel aangeven wat hij wil. Er zijn binnenwerken van € 3,00 en van € 40 en van alles er tussenin.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Heb je al iemand gekozen om de pennen te draaien?
    Als je nog niemand gevonden hebt dan sta ik te popelen om ze te maken hoor.
    Bij interesse mag je altijd een mailtje sturen naar: dennismarechal@hotmail.com

Groeten
    Dennis

Forum Rechten