Dewalt bs1310 lintzaag

Gido

Nieuw lid
7 okt 2013
7
0
Hallo,

weet iemand misschien waar ik onderdelen van een dewalt lintzaag kan kopen? Type BS1310.

op zoek naar een lint en afstandblokje die zaag mooi in het midden houdt.

ben benieuwd naar jullie reacties.

groet
Gido
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
kruis.nl heeft ook hekel veel reserve onderdelen. tevens kun je daar de onderdeel nummers vaak terugvinden
succes
 

Gido

Nieuw lid
7 okt 2013
7
0
Dank voor jullie reacties. Hoe werkt dat bij Tuffsaws? Betaal je ook importbelasting ofzo? Ik zie trouwens in NL ook een aantal lintzaagbedrijven. Iemand hier ervaring mee?
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Je kan omdat het om het buitenland gaat eventueel ook per bank een overschrijving doen en zodra de betaling binnen is (meestal na een paar dagen) sturen ze gelijk op wat je hebt besteld.
Bij iemand pas geleden op het forum stuurden ze gratis een 6 mm varitooth lint ter kennismaking mee en ik betaalde voor 3 linten in verschillende breedtes met verzendkosten iets meer dan 50 euro.
Ik denk dat je in Nederland niet goedkoper uit bent en hoogst waarschijnlijk niet zulke goed linten koopt.
 

Gido

Nieuw lid
7 okt 2013
7
0
Dank! Linten zijn binnen! Nu nog wat onderdelen vervangen en de machine omzetten van 380 naar 220. Iemand ervaring mee? Hoe doe je dat met de stekker?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.