Dust Commander DLX

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Je kan ze gewoon via aliexpreas bestellen.
Gewoon de goedkoopste uitzoeken.
Heb zelf de dlx via amazon.fr gekocht a 45 euro.
Hij werkt prima.
Iets beter dan de normale versie met platte bovenkant.
De zwaardere deeltjes gaan wat beter baar beneden ipv de hele tijd bovenin rondjes draaien.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Het werkt natuurlijk wel, niet voor niets hebben alle grote meubelfabrieken zo'n ding in een enorme stellage buiten staan, maar let wel goed op de maat - een inlaatopening van 50 mm is niet voor een schaafbank van 400 mm breed bedoeld.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Ondertussen heb ik onderstaande besteld en is deze geleverd. De originele DLX was uitverkocht omdat dit nieuwe model er zat aan te komen. Zou een steviger kunstof zijn die ook anti-statisch is.
Morgen eens monteren, ben benieuwd of dit nu echt zo goed werkt...

$_12.JPG
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ziet er goed uit

Dit model werkt prima.
Alleen niet voor een vlakbank.
Dan verstopt ie.
Vooral de slang.
Je kan er 60mm slang op zetten dan valt et wel mee.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Houston we have a problem...

Mijn metalen emmer was duidelijk niet sterk genoeg :( Ik vond nochtans dat deze emmer er stevig uitzag.

Wat hebben jullie gebruikt?


WP_20151110_19_49_33_Pro.jpg
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik zelf een container in MDF ga maken. Veronderstel dat die het wel zal houden?

Had duidelijk geen idee dat mijn stofzuiger zo krachtig was. Van zodra ik mijn hand voor de aanzuig hield implodeerde de emmer
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.