Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Ook even voorstellen

Ik ben Jimmy en ben een paar jaar geleden begonnen met het bouwen van een basgitaar en een speakerkast. Nu ben ik bezig met 2 nieuwe basgitaren. Deze projecten worden gedocumenteerd in mijn build thread op basgitaarforum.nl

De "woodshop" is een werkbank op zolder met een lintzaag en kolomboor, frezen doe ik meestal lekker buiten en bij mijn ouders staat een mooie zaagtafel die ik kan gebruiken (Mijn vader zit hier ook op het forum, geen idee wat zijn username is en of hij ook ooit wat post eigenlijk, maar had het er wel over dat hier nuttige info te vinden was).

Verder getrouwd en twee kinderen.

Happy woodworking!

Athanor
    Guest
    Welkom op het forum Jimmy! Misschien dat je bij gelegenheid ook op dit forum wat plaatst over de bouw van je gitaar. We zien weinig instrumentbouw op ons forum....

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Welkom Jimmy! Om een of andere reden spreekt de vorm van veel zelfbouw bassen mij niet zo aan, maar het eerste exemplaar van jou vind ik wel super gaaf!
    Ik zie hem zo om de nek van Les Claypool hangen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coko Bekijk Berichten
    Welkom Jimmy! Om een of andere reden spreekt de vorm van veel zelfbouw bassen mij niet zo aan, maar het eerste exemplaar van jou vind ik wel super gaaf!
    Ik zie hem zo om de nek van Les Claypool hangen!
    Bedankt, een van de invloeden voor die bas was zijn inderdaad de Carl Thompson bassen, verder nog wat Rikkers in de mix en wat eigen(wijs) gehobby. Ik hou zelf wat meer van de wat meer organische/ronde vormen dan van de standaard blokken ala Fender.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Misschien dat je bij gelegenheid ook op dit forum wat plaatst over de bouw van je gitaar.
    Zal ik doen

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum, en laat eens wat foto,s zien van de gitaren die maakt.

Groet Pel.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom ! Kom maar op met die foto's.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten