Enzo Mari, 16 Animali

Woetpekker

Nieuw lid
5 sep 2015
17
0
Ik had nog een stukje multiplex liggen en wat vrije uren.
image.jpg
Alles netjes uitgezaagd met de figuurzaagmachine. Geschuurd 220 en 400, en afgewerkt met gekookte lijnolie.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Leuk gedaan! @Sunrayes; Google geeft de volgende informatie; This original creation by Enzo Mari underlines a double function: it is a puzzle object and also a "construction game" that allows a free composition of elements.
Klik hier voor link
 

Woetpekker

Nieuw lid
5 sep 2015
17
0
Het is mijn eerste serieuze figuurzaag project.
Mag allemaal nog wat strakker gezaagd, en de houtkeus kan beter: ik had nu gewoon bouwmarktpopulierenmultiplex. Dat is heel erg zacht en krijg je niet perfect zijdezacht, zeker niet op de kopse kant.
 

Corné

Nieuw lid
18 feb 2014
8
0
Erg mooi!
Mag ik vragen waar je de tekening vandaan hebt voor deze puzzel?

Groet,
Corné
 

Woetpekker

Nieuw lid
5 sep 2015
17
0
De tekening vind je met Google (16 animali). Downloaden, printen, en met lijmspray op je plankje plakken.
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
Idd ff googlen, tis 'n ontwerp ('n design klassieker?) van enzo mari.
Nu nog steeds te koop voor bijna 400 euro, ik ga er ook niet van uit dat enzo n youtube kanaal, en bijhorende blog met gratis sketchup plannen heeft, voorals je 'm zelf wil maken :p
Van de andere kant, was hij wel overtuigt communist.

"Design is dead", was dat een uitspraak van hem?

Btw wel mooi gedaan Woetpekker
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.