Triton workcentre 2000

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Fijn dat je de tijd neemt om ons mee te laten delen in je ervaringen! Ben erg benieuwd naar wat detailfoto's over de langsgeleider en de constructie, natuurlijk. Of, zoals een bekend forumlid zou zeggen, FILLEMPJEEEE! :)
 

dnj757

Nieuw lid
20 sep 2015
13
0
Ik zal in de kerstvakantie wat foto's posten en wat verdere ervaringen. Dan heb ik wat meer tijd. Er is inderdaad heel weinig te vinden over Triton. Dat is jammer, want het maakt op mij een goede indruk. Ik heb zo'n beetje alles gekocht bij: bovenfezenshop.nl (ook wel bekend als: borencotools.nl/esmax.nl/silverlinetools-shop.nl).

Ik heb overigens een invalzaag van Batavia, maar dat is m.i. een Triton. Dat is ook een goed ding. Sommigen beweren overigens dat dit een Makita is. Triton is een wat onderbelicht merk.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Eerste youtube video's beginnen inmiddels op te duiken - zag er een tijdje geleden 1 van April Wilkinson, die gesponsord wordt door Triton. Korreltje zout nemen dus, maar je ziet wel hoe de machine werkt en een beetje een idee van de constructie. https://www.youtube.com/watch?v=_fZanetdb5U
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik ben ook benieuwd naar het workcentre.
Wat ik leuk vind bij Triton is dat hun benadering bij machines vaak anders is dan bij andere merken en dat vind ik prijzenswaardig.
De bovenfrezen staan goed bekend maar ook hun lamellofrees is bijzonder en bij het oude Triton 2000 workcentre was het afkorten ook heel anders dan bij andere merken.
Ze durven in ieder geval out the box te denken, ik hou wel van dat soort fabrikanten.
 

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Ik werk al een tijdje met de boormachines van Triton, 10,8v, zowel de gewone als de slagboormacine. Ze bevallen me allebei prima. Was destijds een setje bij Toolstation voor € 149,- de 2. Nog geen moment spijt gehad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.