Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Axminster TS250 M-2 & incra TS-LS positioner 92"

/Wegens tijdgebrek ga ik toch geen zaagtafel maken en bied ik deze te koop aan:

Axminster TS-250M in nieuwstaat, maar 1 keer gebruikt! Nieuwprijs was 680 euro. Nu voor 500 euro (aangekocht bij maene houtbewerkingsmachines op 13/6/15) met twee jaar garantie.

Incra TS-LS positioner 1230 table saw fence sytem 92" (is de extra lange versie) . Zit nog nieuw in de doos. Hiermee kan je een super nauwkeurige tafelzaag maken. Aangekocht bij gereedschapro op 29/9/15 voor 615 euro. Mag ook weg voor 500 euro.

http://www.incra.com/table_saw_fences-tsls_fences.html

Samen voor 950. Af te halen in Maldegem (Belgie), net tegen de nederlandse grens.

Nog te koop?

Deze zijn nog steeds te koop. Nu samen voor 850!

Wow....mooie prijs, als ik niet voorzien was wist ik het wel
    Met een hamer past alles...

Voor mij in elk geval rijkelijk te laat, de kerstman is het land alweer uit en liet een achter ... een TS250 met uitbreidingen.

Indien nog niet verkocht heb ik ook wel interesse,
    pb verstuurd

Let op
    Garantie waarschijnlijk alleen van toepassing bij eerste eigenaar.
    simon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Let op
    Garantie waarschijnlijk alleen van toepassing bij eerste eigenaar.
    simon
    Dit klopt niet, is aangekocht bij maene en heeft gewoon belgische garantie. Ongeacht welke eigenaar

Gereserveerd tot zaterdag

Forum Rechten