Videografische impressie van het maken van een dienblad.

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Prachtig werk met idem resultaat en een schitterend filmpje, zoals steeds.

Ik vraag me dan af: zit een filmpje van de making-of mee in de prijs bij een bestelling bij jou? Als ik de verschillende camerastandpunten zie en het nette monteerwerk, kan ik niet anders dan concluderen dat er best wat setup werk aan het filmen zit, en ook behoorlijk wat werk in de afmontage...
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Is er nou meer waardering voor houtproducten in Scandinavie en of Finland? Vooral het luxe segment?
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Prachtig werk met idem resultaat en een schitterend filmpje, zoals steeds.

Ik vraag me dan af: zit een filmpje van de making-of mee in de prijs bij een bestelling bij jou? Als ik de verschillende camerastandpunten zie en het nette monteerwerk, kan ik niet anders dan concluderen dat er best wat setup werk aan het filmen zit, en ook behoorlijk wat werk in de afmontage...

De meest van deze videos zijn projectjes gewoon voor de fun. Het is inderdaad best een hoop werk, vooral het knippen en plakken. Het schieten niet zo, BV de kleerhangers en ook dit dienblad maak ik meerdere in een dag of twee en verplaats de camera/ standpunt tijdens het werken. Daarom is het knippen en plakken ook zoveel werk... ik heb dan erg veel materiaal. De videos van het bankje en ook die van de kapstok waren wel in opdracht van klanten maar dan wel vaste klanten die het eigenlijk wel leuk vonden zo een kijkje in de keuken te kunnen nemen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.