Triton bovenfrees

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
157
2
Ik heb een vraagje ik heb mijn tritonfrees onder een tafel gemonteerd. Ik heb tot nu toe de veer er niet uitgehaald maar ik lees dat ze eruit moet gehaald worden waarom is dit eigenlijk? Heeft er ook iemand foto's van hoe het moet.
 

bruine_beer

Actieve deelnemer
2 dec 2012
288
42
Heers, België
Als je de veer verwijdert van een router die onderste boven in een tafel gemonteerd is,kan je makkelijker de hoogte instellen .

De veer zit er in om de zwaartekracht tegen te werken en dus de hoogteinstelling te vergemakkelijken als je een router rechtopstaand gebruikt.

Als je de router (ondersteboven) in een tafel inbouwt en je verwijdert de veer niet , dan zorgen de zwaartekracht en de veer beiden voor een kracht naar onder (ipv elkaar deels op te heffen).
 

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
157
2
Dan zou ik mijn veer er maar eens uithalen. Bedankt om de duidelijke illustratie maakte het duidelijk wist niet goed waar ze zat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.