Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Stanley schaaf

Stanley schaaf

Wie heeft voor mij een handvat van een stanley schaaf 4 c liggen ,mijn huidig handvat ( 52 jaar oud) is afgebroken ,gelijmd maar weer dwars doormidden
    dus wie helpt me?

Waarom maak je zelf geen nieuwe?
    Staat ook op het forum beschreven hoe het moet.

Wellicht kun je hier iets mee, is het handvat van een (oude) houten rijschaaf.
    Gratis af te halen in Apeldoorn.

01207cd3d769f1db23c6e4dbed23668a8ba68277db.jpg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beverstaart Bekijk Berichten
    Wie heeft voor mij een handvat van een stanley schaaf 4 c liggen ,mijn huidig handvat ( 52 jaar oud) is afgebroken ,gelijmd maar weer dwars doormidden
    dus wie helpt me?
    Na 52 jaar al?
    Ze maken gereedschap ook niet meer zoals vroeger.

Volgens mij passen de handvatten van clifton prima op de stanleyschaven. Heb je weer een kwaliteitshandvat. Even Baptist bellen of op de website kijken.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    volgens mij heb ik ook nog wel tekeningen voor een handvat voor een stanly schaaf, dus als je interesse hebt stuur me even een pb met jouw mail adres

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beverstaart Bekijk Berichten
    dus wie helpt me?
    Ik heb een handvat gemaakt voor mijn #5. Als die past (weet ik niet), wil ik hem wel opsturen. Dat ding is van dat diep rode plastic, je weet wel..

Graag ontvang ik je tekening voor een nieuw handvat, Baptist heb ik al besteld maar ik had niet door dat nieuwe handvat van.
    Mijn email adres beverwijk@telfort.nl Alvast bedankt

Beste Beverstaart, ondanks dat vbulletin goede en veilige forumsoftware levert, is het toch héél onverstandig om je email adres zo publiekelijk te posten. Een en ander is namelijk voor iedereen zichtbaar, ook als je als gebruiker ingelogd bent.

Als er een 'email spider' langs komt, ben je voor de rest van je leven verzekerd van een regelmatige aanvoer van spam...

In dit soort gevallen kan je beter een privé berichtje sturen.

Forum Rechten