Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Wat is een normale leveringstermijn reparatie accuboor?

    De motor van mijn accuboor was doorgebrand, daarom heb ik de boor naar de betreffende dealer gestuurd die moet de verdere afhandeling dan regelen (beleid van het merk van de accuboor). De boor is op 15 september in de ochtend aangekomen bij de dealer. Wanneer mag ik de boor redelijkerwijs terugverwachten? Ik wil ook geen ongelooflijk zeikerd zijn, maar de betreffende dealer meldt niks en ik moet over alles zelf contact opnemen.

    Wat is jullie ervaring?

  2. #2
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Nuenen bij Eindhoven
    Berichten
    131
    Hoi, ik heb zelf ook een winkel waar we diverse merken verkopen (hifi) en de serviceverlening scheelt per merk.
    De meeste zijn gewoon goed en dan heb je met een week een oplossing maar soms zijn er ook bij waar je inderdaad keer op keer achteraan moet bellen.
    En wat soms weken duurt. Dat laatste vind ik slecht.

    Een garantie geval zou mijn inziens altijd binnen 5 tot 7 werkdagen opgelost moeten kunnen worden.

    Voor de niet-garantie gevallen, die laten wij vaak bij een derde, gespecialiseerde reperateur repareren en dat is deze week brengen, volgende week weerophalen. ERn zo zou iedereen(lees: ieder merk) dat moeten kunnen doen.

    grt Hans
    Als je enige stuk gereedschap een hamer is, ziet ieder probleem eruit als een spijker! (Maslov)

  3. #3
    Ik wacht nog even neem ik volgende weer weer contact op, dan ben ik de boor inmiddels 3 weken kwijt. Lijkt mij toch wel een termijn dat je mag verwachten dat de boor gerepareerd is. Moet nu alles met mijn bejaarde Metabo doen, je kan erop wachten dat die ook kapot gaat.

  4. #4
    Waarom bel je ze niet gewoon, even een vriendelijke vraag hoe de garantie/serviceprocedure in dit geval loopt en met wat voor termijn je rekening dient te houden.
    Kunnen ze je vast zo vertellen, en anders verzoek je ze vriendelijk (doch dringend) om dat uit te zoeken en je er over terug te bellen.


    Lijkt me een stuk prettiger dan je gaan zitten frustreren

 

 

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  
This website uses cookies
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
     
Back to top