Panasonic bouwradio.

jjjlll

Actieve deelnemer
Heeft iemand toevallig al de nieuwe bouwradio van Panasonic gehoord en zo ja, is de geluidskwaliteit een beetje goed?
http://www.toolnation.nl/panasonic-ey37a2-bouwradio-14-4-18-volt-gratis-accu-14-4-volt.html
Wel een beetje vreemd dat het hoogste uitgangsvermogen wordt bereikt met de 18V accu en niet als het ding op netstroom is aangesloten.
De netspannings adapter levert maar 3.4 Watt, dus veel meer vermogen krijg je niet via de net aansluiting.
Via de accu is het vermogen makkelijker te halen, de accu's kunnen makkelijk die 9 Watt leveren.
 
D

DervishD

Guest
Dan ga ik toch maar weer voor een radio van Perfectpro. Ik heb geen Panasonic accu over en 3.4 watt is wel erg weinig.
 
D

DervishD

Guest
De rockhard ken ik niet. Ik had de usbbox maar die ligt nu op de bodem van het Prinses Margrietkanaal. Zit er een fatsoenlijk geluid in de rockhard?
 

anthony

Actieve deelnemer
16 dec 2013
28
0
Ik heb de rockhard gehad en vond hem een beetje tegenvallen hij ging wel loeihard maar was veel te lomp naar mijn smaak en je kan de accu aleen opladen als de radio uitstaat en niet zoals bij de meeste tijdens het luisteren gelijk opladen

Ik heb nu de milwaukee m18 radio die gaat ook goed hard en kan mijn accus ook laden m18 lijn
 
D

DervishD

Guest
Ik ga denk ik voor de usbbox 2, of eventueel de dab+ box. Die hebben maar 1 luidspreker maar er zit wel een goed geluid in.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.