Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Panasonic bouwradio.

Heeft iemand toevallig al de nieuwe bouwradio van Panasonic gehoord en zo ja, is de geluidskwaliteit een beetje goed?
    http://www.toolnation.nl/panasonic-e...14-4-volt.html
    Wel een beetje vreemd dat het hoogste uitgangsvermogen wordt bereikt met de 18V accu en niet als het ding op netstroom is aangesloten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DervishD Bekijk Berichten
    Heeft iemand toevallig al de nieuwe bouwradio van Panasonic gehoord en zo ja, is de geluidskwaliteit een beetje goed?
    http://www.toolnation.nl/panasonic-e...14-4-volt.html
    Wel een beetje vreemd dat het hoogste uitgangsvermogen wordt bereikt met de 18V accu en niet als het ding op netstroom is aangesloten.
    De netspannings adapter levert maar 3.4 Watt, dus veel meer vermogen krijg je niet via de net aansluiting.
    Via de accu is het vermogen makkelijker te halen, de accu's kunnen makkelijk die 9 Watt leveren.

Dan ga ik toch maar weer voor een radio van Perfectpro. Ik heb geen Panasonic accu over en 3.4 watt is wel erg weinig.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    ha die rockhard is een erg grappig ding. die heb ik een tijdje mogen aanhoren op de bouwplaats.

De rockhard ken ik niet. Ik had de usbbox maar die ligt nu op de bodem van het Prinses Margrietkanaal. Zit er een fatsoenlijk geluid in de rockhard?

Ik heb de rockhard gehad en vond hem een beetje tegenvallen hij ging wel loeihard maar was veel te lomp naar mijn smaak en je kan de accu aleen opladen als de radio uitstaat en niet zoals bij de meeste tijdens het luisteren gelijk opladen

Ik heb nu de milwaukee m18 radio die gaat ook goed hard en kan mijn accus ook laden m18 lijn

Ik ga denk ik voor de usbbox 2, of eventueel de dab+ box. Die hebben maar 1 luidspreker maar er zit wel een goed geluid in.

Forum Rechten