Afkortzaag.video.

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik denk dat Guillaume hier één van de jongste leden is, en blijkbaar met gigantisch veel passie.
Blijf zo doen Guillaume, het is geweldig dat je ouders je blijkbaar het tuinhuis overgelaten hebben. Ik ben ook begonnen met een powerplus toen het nog een hobby was, de instellingen zijn niet altijd makkelijk of precies maar op zich zaagde het eigenlijk wel verrassend goed.
 

Houtdraaier Guillaume

Actieve deelnemer
12 nov 2014
120
0
Ik denk dat Guillaume hier één van de jongste leden is, en blijkbaar met gigantisch veel passie.
Blijf zo doen Guillaume, het is geweldig dat je ouders je blijkbaar het tuinhuis overgelaten hebben. Ik ben ook begonnen met een powerplus toen het nog een hobby was, de instellingen zijn niet altijd makkelijk of precies maar op zich zaagde het eigenlijk wel verrassend goed.
Danku !��
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
@Guillaume,
Ik zag je in dit filmpje ritsen (terugzagen) maar er bleef een stukje in het begin over,
zag de zaagsnede van dat stukje er na het zagen goed uit?
Goed gefilmd hoor, het leek inderdaad wel een beetje een reclamefilm (dus een compliment voor de uitvoering)
Mvg,:).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.