Forumdag Open Dag Hout

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

morgen, zondag is onze forumdag, Open Dag Hout in Zutpen, wij gaan zo die kant op om de boel op de bouwen.

We hebben voor jullie een aantal tafels vrij gehouden, om wat werkstukken mee te kunnen nemen en neer te zetten. Ik hoop ook echt dat jullie dat waarderen en gebruik van gaan maken.

We kunnen nog wel een paar vrijwilligers gebruiken, die b.v. even willen assisteren in de timmerhoek voor de kinderen en even helpen opruimen aan het eind van de dag. Meld je morgen even bij ons als je ook de handen uit mouw wilt steken, een aantal hebben dat gelukkig ook al gedaan.

Een fijne dag allemaal morgen!

jaap
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Jaap,
Ondanks de afstand (2 maal 310 km heen en terug reis) dat wij moeten rijden had ik er graag bij geweest voor de op- en afbraak van jullie boeiende forumdag, maar ik ben er zeker van dat de mensen die helpen het met volle plezier doen.
Die mensen steek ik zeker een hart onder de riem wat ze doen voor ons om een demo als tentoongestelde stukken te kunnen plaatsen.
Een speciale dank aan hen en wij zullen de bezoekers het aangename geven qua demo's en werkstukken.
In naam van de 4 Vlaamse Houtdraaiers Gildeleden (België) die open staan naar jullie toe.
Met de meeste groet en jullie zijn meer dan welkom bij onze stand.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Ik kon morgen geen vrij nemen, maar toevallig heb ik twee klussen die kant op (jaja, op zondag...). Een in Apeldoorn en een in Doesburg.
Dat is in de buurt van Zutphen, dus ik ga het zo plannen dat ik een uurtje of twee uurtjes langs kan komen.
 
A

Athanor

Guest
Beste mensen,

We zijn er helemaal klaar voor! De stands staan te wachten op de deelnemers. We hebben een mooie ruime indeling gemaakt.

Graag tot morgen, dan maken we er een mooie dag van!!

Fons

image.jpg

image.jpg
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Beetje laatcmisshien, maar gaan er nog mensen uit Amsterdam die kant op? Ik rij rond 10 uur van net boven Amsterdam. Als iemand wil meerijden dan kan dat.
Stuur even een bericht naar 0629038686 als iemand mee wil.
Hartelijke groeten
Rik
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Dames en heren, ik wens jullie een fantastisch mooie dag toe. Ietwat jaloers kijk ik vanaf de zijlijn mee; voor mijn gemoedsrust is het niet goed om vandaag niet aan de babykamer te werken. Hopelijk kan ik er volgend jaar bij zijn!
 

Rene59

Nieuw lid
26 dec 2014
5
0
Ik ben net terug van de Hanzehal. Het was voor mij als leek en beginner een superleuke ervaring! Nooit een beurs meegemaakt met zoveel moois en met zulke enthousiaste mensen achter de kraam die met liefde over de hobby vertelden.
Helaas kon ik maar 2 uur blijven, maar dit is eigenlijk wel een uitje voor een hele middag of langer.

Zelf ben ik door gebrek aan ruimte en rollende euro's nogal gebonden aan de mogelijkheden die mn Proxxon Micromot gereedschap me bied, maar ook daarvoor een schat aan ideetjes opgedaan! Ik kom de winter dr prima mee door.

Edit: He, best leuk om zo'n positieve eerste posting te kunnen doen. :)
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik ben net terug van de Hanzehal. Het was voor mij als leek en beginner een superleuke ervaring! Nooit een beurs meegemaakt met zoveel moois en met zulke enthousiaste mensen achter de kraam die met liefde over de hobby vertelden.
Helaas kon ik maar 2 uur blijven, maar dit is eigenlijk wel een uitje voor een hele middag of langer.

Zelf ben ik door gebrek aan ruimte en rollende euro's nogal gebonden aan de mogelijkheden die mn Proxxon Micromot gereedschap me bied, maar ook daarvoor een schat aan ideetjes opgedaan! Ik kom de winter dr prima mee door.

Edit: He, best leuk om zo'n positieve eerste posting te kunnen doen. :)

Same here. En tevens een prima ervaring om van sommige draaiers aldaar te horen dat je sommige dingen best kan doen zonder de portemonnee ver open te trekken en dat een Proxxon figuurzaagmachine bijvoorbeeld al heel vel lkan op het gebied van pen blanks. en gezien het feit dat de mannen zo'n 500 pennen hadden liggen, geloofde ik hen op hun woord :).
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
Was een leuke beurs. Ik heb meer tijd in de auto doorgebracht dan op de beurs maar goed. Een paar mensen gesproken en wat dingetjes gekocht. Hieronder een paar plaatjes.

IMG_20150927_112014.jpg
IMG_20150927_114308.jpg
IMG_20150927_114842.jpg
IMG_20150927_115319.jpg
IMG_20150927_124133.jpg
IMG_20150927_130839.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.