Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Forumdag Open Dag Hout

Beste forummers,

morgen, zondag is onze forumdag, Open Dag Hout in Zutpen, wij gaan zo die kant op om de boel op de bouwen.

We hebben voor jullie een aantal tafels vrij gehouden, om wat werkstukken mee te kunnen nemen en neer te zetten. Ik hoop ook echt dat jullie dat waarderen en gebruik van gaan maken.

We kunnen nog wel een paar vrijwilligers gebruiken, die b.v. even willen assisteren in de timmerhoek voor de kinderen en even helpen opruimen aan het eind van de dag. Meld je morgen even bij ons als je ook de handen uit mouw wilt steken, een aantal hebben dat gelukkig ook al gedaan.

Een fijne dag allemaal morgen!

jaap

Jaap,
    Ondanks de afstand (2 maal 310 km heen en terug reis) dat wij moeten rijden had ik er graag bij geweest voor de op- en afbraak van jullie boeiende forumdag, maar ik ben er zeker van dat de mensen die helpen het met volle plezier doen.
    Die mensen steek ik zeker een hart onder de riem wat ze doen voor ons om een demo als tentoongestelde stukken te kunnen plaatsen.
    Een speciale dank aan hen en wij zullen de bezoekers het aangename geven qua demo's en werkstukken.
    In naam van de 4 Vlaamse Houtdraaiers Gildeleden (België) die open staan naar jullie toe.
    Met de meeste groet en jullie zijn meer dan welkom bij onze stand.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik heb twee verjaardagen
    Volgende keer beter.

Veel plezier daar allemaal!

Ik kon morgen geen vrij nemen, maar toevallig heb ik twee klussen die kant op (jaja, op zondag...). Een in Apeldoorn en een in Doesburg.
    Dat is in de buurt van Zutphen, dus ik ga het zo plannen dat ik een uurtje of twee uurtjes langs kan komen.
    Groeten, Raymond

Ben morgen present met DUTCHTOOLS.NL bemenst door broer en zoon

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_3583.jpg
Bekeken:   269
Grootte:   98,9 KB
ID:        35978

En natuurlijk als Meubelmakerij Brekelmans met diverse demo's, tips en tricks.

Tot morgen!

Groetnis Roeland

Athanor
    Guest
    Beste mensen,

We zijn er helemaal klaar voor! De stands staan te wachten op de deelnemers. We hebben een mooie ruime indeling gemaakt.

Graag tot morgen, dan maken we er een mooie dag van!!

Fons

Naam:      image.jpg
Bekeken:   247
Grootte:   93,6 KB
ID:        35990

Naam:      image.jpg
Bekeken:   244
Grootte:   95,5 KB
ID:        35991

Gaat gezellig worden !!!
    @sunray : je neemt natuurlijk je salon tafel mee , he
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Ik denk dat ik een amsterdammertje meeneem.

Beetje laatcmisshien, maar gaan er nog mensen uit Amsterdam die kant op? Ik rij rond 10 uur van net boven Amsterdam. Als iemand wil meerijden dan kan dat.
    Stuur even een bericht naar 0629038686 als iemand mee wil.
    Hartelijke groeten
    Rik

Dames en heren, ik wens jullie een fantastisch mooie dag toe. Ietwat jaloers kijk ik vanaf de zijlijn mee; voor mijn gemoedsrust is het niet goed om vandaag niet aan de babykamer te werken. Hopelijk kan ik er volgend jaar bij zijn!

Forum Rechten