Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

te koop: stanley no3 + stanley no5

Zie foto's

IMG_1757.jpg

IMG_1760.jpg

IMG_1758.jpg

IMG_1759.jpg

over de prijs komen we hopelijk wel uit.

mvg

Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    haha grappig he,..ik ben ook met dit heerschap bezig geweest ,heb gelukkig mijn gewenste schaven op eBay kunnen kopen in een dag en geen weken mailen!
    de communicatie as dus "VEEL BETER" in iedergeval.

Rosewood,

ik zou het appreciëren als je ietwat respect aan de dag zou leggen.
    "Weken mailen" ? Ik vraag je je mailadres om foto's van de schaven door te sturen, jij komt terug dat ik het maar via PB moet doen, wat echter niet mogelijk blijkt.
    Als ik u een PB stuur duurde het ook tot 3 dagen voor een reactie.

mvg

Zijn deze schaven nog te koop? Ik heb namelijk wel intresse.

@Michelv,

ze zijn inderdaad nog te koop.

mvg

ik zou je graag een persoonlijk bericht sturen over een vraagprijs en dergelijke, maar ik weet alleen niet.

Bovenaan deze site naast het zoekicoontje zit een icoontje met drie witte bolletjes. Hierop clicken dan op berichten dan de knop compose. Hier vul je de naam in. De rest spreekt voor zich.

Bedankt voor de uitleg!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Bovenaan deze site naast het zoekicoontje zit een icoontje met drie witte bolletjes. Hierop clicken dan op berichten dan de knop compose. Hier vul je de naam in. De rest spreekt voor zich.
    Makkelijker is om op de naam van degene die je een bericht wilt sturen klikken (direct naast de post van de betreffende gebruiker), dan krijg je een uitklapmenu waarin het sturen van een pb'tje ook staat. De rest is logisch.

Forum Rechten