Beitel smeden

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Het lukt nog niet erg om contact te leggen. Ze zijn net twee weken op vakantie geweest, maar nu zouden ze weer aan het werk moeten zijn. Ik blijf het proberen.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Het lukt me alsmaar niet om contact te krijgen. De telefoon doet het niet en de mails lijken ook niet door te komen. Woont er iemand toevallig in de buurt? Is de smederij afgebrand?
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik zie dat ik e.e.a. aan berichten gemist heb… Een workshop bijl smeden is voor mij niet zo interessant. Die heb ik al eens gedaan (daar komt de bijl in mijn avatar vandaan). En op de Open Dag Hout heb ik nóg een mooie bijl op de kop getikt. Dus sorry, ik haak af.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hoi Kees,

Voor mij ongeveer hetzelfde verhaal als ArtHarg. Een cursus bijl smeden is voor mij minder interessant als beitels. Tevens las ik ook in de berichten dat de beoogde datum op een zondag is, dat gaat ook niet voor mij. Dus bij dezen meld ik me ook af.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.