Smoke & Flame: artisanal firewood

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Fantastisch! Zou dat hier ook aanslaan? Ik begin meteen een dergelijk bedrijfje! Zie me al helemaal met een stukje gember over een overgedroogd stuk berkenhout heen wrijven.... (droomt langzaam weg.....)

;)
 

martijn v

Actieve deelnemer
25 dec 2014
89
0
Ik dacht even dat kan niet waar zijn.
Maar ja hij heeft een baard dus dan moet het wel kloppen.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Zoals hij met dat stuk hout naar de auto van de klant loopt lijkt het alsof hij een pasgeboren kind in z'n handen heeft, je kan het ook overdrijven.
En dat voor iets wat de fik in gaat.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
T is geen 1 april...toch krijg ik sterk het vermoeden dat dit een goede grap is... Nu ben ik ook erg gek van mijn hout maar dit gaat nog even een stapje verder :p
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Sarcasme? Het voelde zo echt aan. Let wel het brandhout was al gespleten en droog, dus ergens kopen ze het in en geven het later dat ietsje extra dat gewoon brandhout overstijgt.
 

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Haa, dan deze. Niet direct houtbewerking (alhoewel...), maar het gaat wel over hout en ik herinner me van dit forum ook wel gesprekken over het aftekenen van pennen, gaten etc. Niet meer nadat deze man is langs geweest.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.