Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Smoke & Flame: artisanal firewood

http://youtu.be/TBb9O-aW4zI

Wauw, dat moet goed branden...

Je voelt het in ieder geval in je "wallet"

Fantastisch! Zou dat hier ook aanslaan? Ik begin meteen een dergelijk bedrijfje! Zie me al helemaal met een stukje gember over een overgedroogd stuk berkenhout heen wrijven.... (droomt langzaam weg.....)

"I may be left handed but I am always right"

Ik dacht even dat kan niet waar zijn.
    Maar ja hij heeft een baard dus dan moet het wel kloppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martijn v Bekijk Berichten
    Ik dacht even dat kan niet waar zijn.
    Maar ja hij heeft een baard dus dan moet het wel kloppen.
    Ik ken ook iemand met een baard omgeving Zwolle...dus ja je hebt gelijk het moet kloppen...hahahahaha
    Laatst gewijzigd door MarcelG; 16-09-15 om 13:35.

Toch vind ik het mooi dat er nog mensen zijn die zo'n passie in hun vak stoppen en écht voor perfectie gaan!

Zoals hij met dat stuk hout naar de auto van de klant loopt lijkt het alsof hij een pasgeboren kind in z'n handen heeft, je kan het ook overdrijven.
    En dat voor iets wat de fik in gaat.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    T is geen 1 april...toch krijg ik sterk het vermoeden dat dit een goede grap is... Nu ben ik ook erg gek van mijn hout maar dit gaat nog even een stapje verder
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman Bekijk Berichten
    T is geen 1 april...toch krijg ik sterk het vermoeden dat dit een goede grap is... Nu ben ik ook erg gek van mijn hout maar dit gaat nog even een stapje verder
    Sarcasme, een gave die niet iedereen bezit. De makers van dit filmpje daarentegen :-D

Sarcasme? Het voelde zo echt aan. Let wel het brandhout was al gespleten en droog, dus ergens kopen ze het in en geven het later dat ietsje extra dat gewoon brandhout overstijgt.

Forum Rechten