Inruilprijs ok?

Donvh

Actieve deelnemer
8 apr 2015
31
2
Ik heb een Multico pm22 staan welke ik niet gebruik. Ik zou deze graag willen inruilen bij de aankoop van een lintzaag. Dit is mogelijk alleen krijg ik voor mijn gevoel een lage inruilprijs voorgeschoteld. Heeft iemand hier een idee wat zo'n machine nu waard is. De machine is in goede staat incl. Assecoires en bijtels.
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Geen idee wat zo'n ding doet maar zet hem vooral hier op marktplaats voor de prijs waarvan jij vind dat ie goed is.... Het geld kun je vervolgens altijd nog gebruiken toch? Misschien is er wel iemand naar op zoek
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
je moet niet vergeten dat degene bij wie je hem inruilt, de machine ook weer moet verkopen. Dus voorlopig 'dood' geld op de plank heeft liggen, er geld aan moet verdienen en eventueel ook nog service aan moet verlenen indien nodig.

Maar wat voor prijs ben je naar op zoek? Misschien zijn er hier wel geinteresseerden?
 

Donvh

Actieve deelnemer
8 apr 2015
31
2
Ik krijg er €450,- aan inruil op terug, bij de aankoop van 10 jaar oude JET JWBS-16. Beide machines doen elkaar niet heel veel af aan nieuwwaarde (is lastig te vinden want mijn machine lijkt meer op een pm 20) echter moet de lintzaag nog ongeveer 50% van zijn waarde opbrengen en heeft de Multico minder dan 25% van de nieuwprijs aan inruilwaarde. Ik snap dat hij geld moet verdienen maar ik krijg het gevoel dat hij dat nu dubbel doet, al kan ik dat lastig beoordelen aangezien ik niet goed de marktwaarde kan inschatten van de Multico. Vandaar de vraag (en de reden dat ik heb eerst zo open mogelijk stelde).

Maar als iemand op zoek ik naar zo'n machine mogen ze altijd contact met me opnemen.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Op een Frans forum heeft iemand een PM20 in 2012 gekocht voor €900, €450 krijg je altijd wel voor zo'n machine, al kan het wat duren om DE koper te vinden die zo'n machine zoekt en er wat voor wil betalen. Ik zou ze dus zelf verkopen.
 

Donvh

Actieve deelnemer
8 apr 2015
31
2
Op een Frans forum heeft iemand een PM20 in 2012 gekocht voor €900, €450 krijg je altijd wel voor zo'n machine, al kan het wat duren om DE koper te vinden die zo'n machine zoekt en er wat voor wil betalen. Ik zou ze dus zelf verkopen.
OK duidelijk thanks voor het advies
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.