Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Tegen Inbrekers

Tegen Inbrekers

Ik dacht het kan deze keer zonder raam.P9132104.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    En uitbrekers hebben ook geen kans...

Mooi stukje (ambachtelijk)werk. Zitten de buitenste spijlen met een reden zo dicht tegen de stijlen?
    Met vriendelijke groet, Ronald

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    En uitbrekers hebben ook geen kans...
    Die bevind zich niet zo vaak in de kelder.

Ik ben eigenlijk niet zo bezorgd over inbrekers hier toch was het mijn gedacht dat een spijl - diefijzers heten ze - naast een stijl het moeilijker maakt om binnen met je arm te reiken, dus het gaat meer over een bepaald logica dan bescherming van mijn kostbaar bezit, die hoeken zijn scherp hoor, ouch, doet pijn. Het is allemaal van hout, je kan ze zo inschoppen als je echt wil maar niet zo makkelijk als glas in ieder geval en tegen die tijd trek ik de luiken snell dicht.

Behalve diefijzers komen ook echt ijzer stukken op.

Bijvoorbeeld zelf gesmeden windhaaken en krammen.

Heel mooi gemaakt, een stuk netter dan wat ik laatst gemonteerd heb. By the way, dieven hebben tegenwoordig ook accugereedschap ontdekt... zoals de accuslijptol...

Ik heb geen grote ambities voor mijn smeed werkzaamheden maar sinds de plaatselijk smid jaren geleden is overleden heb ik geen alternatief dan de hamer zelf te gaan pakken.

Er wonen dieven hier in dorp met hun accu maar dat is dan goed want die gaat niet in hun eigen achtertuin graven.

Vandaag mijn kelder ventilatie geplaatst

wauw wat een mooi plaatje!

fraaie combi met materiaal, kleur en dat smeedwerk

Dank Martin maar ik heb alleen de luiken in de grondverf gezet, die wordt rood, kozijn wit, spijlen en ijzer zwart geteerde, baksteen worden met kalk gepleisterd, dus al lang niet klaar.

Forum Rechten