Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Kleine dame in de wind met wapperende jurk

Ik ben alweer enige tijd bezig met een miniatuurtje. Het is nog lang niet af, maar er zit nu genoeg vorm in om er het eindresultaat in te zien.
    Het betreft een vrouw die tegen de wind in staat, zodat de jurk/rok naar achter wappert.

Beide handen moeten nog verder worden afgewerkt, het gezicht moet nog echt een gelaat krijgen en de rest moet hier-en-daar nog wat worden bijgeschaafd.

IMG_20150913_153211~2.jpg
    IMG_20150913_153152~2.jpg
    IMG_20150913_153137~2.jpg
    IMG_20150913_153225~3.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Ik vind het zo al een kunststuk!

Groet,
    Jan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    Ik vind het zo al een kunststuk!

Groet,
    Jan
    Daar sluit ik mij bij aan. Een ding is zeker: wat een geduld moet je hiervoor hebben!
    Met vriendelijke groet, Ronald

Mooi ! Wat een priegelwerk maar erg mooi gedaan !
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Athanor
    Guest
    Echt prachtig werk!!

Weet je wat? Je komt de 27e met je werkstukjes naar de Open Dag Hout om op een van de forumstandjes je mooie werk met ons te delen! Meld je even aan en we kunnen allemaal van je mooie werk genieten

Fons

Echt heel knap gedaan. Hoe kleiner je de werkstukjes maakt hoe moeilijker de verhoudingen worden.

Nou de verhoudingen kloppen goed hoor, die dame heeft niet achteraan gestaan

Man man man....wat mooi
    Lijkt me geweldig om dat te kunnen
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Echt prachtig werk!!

Weet je wat? Je komt de 27e met je werkstukjes naar de Open Dag Hout om op een van de forumstandjes je mooie werk met ons te delen! Meld je even aan en we kunnen allemaal van je mooie werk genieten

Fons
    Ik kom zeker de 27e naar zutphen, maar ik was niet het plan mijn werkjes mee te nemen. Ik heb een nogal lage productie. Maar drie miniatuurtjes die echt van niveau zijn, waarvan er maar eentje echt af is. En het kistje waar ik mee bezig ben is ook nog steeds niet af.
    Misschien volgende keer. Ik zal mijn best doen ☺

Het is een prachtig beeldje! Ik zou willen dat ik zoiets kon! Neem ze toch maar mee de 27ste. Ik wil het beeldje wel in het echt zien...
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Mooie dynamische vorm. Hang haar maar op je borst, dan kan iedereen haar zien de 27e.
    Vr.gr.jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten