Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014

Een paar zomerprojecten, tempeltje - make up kist - naaikist

Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat werkstukken gepost heb dus bij deze een recent drietal.
    Alle drie op verzoekgemaakt het naaikistje en buddha tempel had ik al eens eerder gemaakt dus daar had ik schetsen van maar het make up kistje alleen een wazige foto van internet.
    Niet onaardig gelukt vindt ik.

grt Hans
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Als je enige stuk gereedschap een hamer is, ziet ieder probleem eruit als een spijker! (Maslov)

De tempel is zo ongelooflijk gaaf .

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Dank je!
    Ik had er al een eerder gemaakt (zie foto). Ik maak ze vanuit een vast patroon met ongeveer dezelfde maten. Maar laat de rest van hoe het eruit ziet een beetje over aan wat ik tijdens de bouw mooi vind en voorhanden heb.

buddha tempel 1.jpg
    Als je enige stuk gereedschap een hamer is, ziet ieder probleem eruit als een spijker! (Maslov)

Zo dat is mooi! Ik vind vooral de tempel erg bijzonder.

groeten,
    jan anton

Mooi zeg!
    Ik vind het tempeltje bijzonder maar de ouderwetse naaikist (want dat is het toch?) vind ik ook heel geslaagd, je ziet ze tegenwoordig bijna niet meer.

Ja, echt prachtig en inspirerend!

jaap

Athanor
    Guest
    Mooi werk hoor! Fijn dat je hier weer een topic voor hebt gemaakt!

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willem1958 Bekijk Berichten
    Mooi zeg!
    Ik vind het tempeltje bijzonder maar de ouderwetse naaikist (want dat is het toch?) vind ik ook heel geslaagd, je ziet ze tegenwoordig bijna niet meer.
    Klopt, naar voorbeeld van één die mijn oma vroeger had. Die heeft nog jaren bij mijn ouders dienst gedaan. Ik heb deze voor mijn dochter gemaakt van notenhout dat ik nog had staan.

Forum Rechten