Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Te koop: Mooie partij fijnhout / tropisch hardhout vele verschillende soorten

Bij deze te koop een hele mooie partij fijnhout / tropisch hardhout

Wordt alleen verkocht in een keer de gehele partij

Van de onderstaand genoemde houtsoorten zit er zeker 1 of meerdere stukjes tussen totale partij ca. 60stuks en ongeveer 80a100kg totaal:

Ebben
    Copaiba
    Che Che
    Yellow hart
    Purpel Hart
    Ind. Satijnhout
    Thuja
    Copaiba
    Bloodwood
    Schildpadhout
    Cocobolo
    Padoek
    Bubinga
    Pahia
    Mahonie
    Pallisander
    Honduras Pallisander
    Noten
    Peer
    Kers

en div. andere houtsoorten die ik zo direct niet herken of bij naam weet

Veel van dit hout heb ik in meerdere partijen aangeschaft bij onder andere onze Zwolsche houtvriend en ook van Willy van Houtte en Babtist komt een en ander vandaan

Aangezien ik ook mijn machines verkoop wordt dit hout overbodig

Doe een goed bod naar waarde, de kenner weet waar je dan aan moet denken geen onzin biedingen aub!

Afhalen in Bavel (nabij Breda)

IMG_20150909_193905662-K300.jpg
    IMG_20150909_193915479-K300.jpg
    IMG_20150909_193936703.jpg
    IMG_20150909_193947806.jpg
    IMG_20150909_193957388.jpg
    IMG_20150909_194004908.jpg
    IMG_20150909_193858809-K300.jpg
    IMG_20150909_193930302-K300.jpg
    Laatst gewijzigd door poemibol; 11-09-15 om 06:55.

zo,dat is een prachtig partijtje hout zeg Heb je een richtprjis?

Ja jammer dat alles in 1 keer wordt verkocht
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Al enig idee van prijs?

Als je dit in delen verkoopt, groepjes van gelijke stukken en evt de bijzondere stukken los, levert het meer op en maak je meerdere mensen blij.

Heren/Dames (mede forumleden) ,

Na tal van PB's , berichten en verzoeken overweeg ik de partij toch in delen op te delen en te gaan verkopen. Niet iedereen heeft namelijk zomaar een aantal honderd Euro op de plank liggen om te besteden aan een partij hobbyhout.

Stuur me dus een PB-tje in welk(e) stuk(ken) je eventueel geïnteresseerd bent met je daarbij horende financiële voorstel........

Wellicht kan ik dan zoals door Jan-Pieter al vermeld meerdere forumleden gelukkig maken.

Grt. P
    Laatst gewijzigd door poemibol; 15-09-15 om 12:02.

Heren/Dames,

Het valt me een beetje tegen, tot op heden alleen het stuk Bahia van de partij verkocht..... niemand geïnteresseerd ..... in de rest of delen van de partij ???

Geen afmetingen, geen prijs... Ik weet zo niet wat ik koop, en ik denk dat er meer mensen zo denken.
    Bovendien zijn de stukken zo te zien voor de meeste meubels te klein, en bijv. voor pennen te groot. Je moet er dus maar net iets van nodig hebben, en om dan de hele partij daarvoor te kopen: dan kun je makkelijker slagen bij andere verkopers.

Ik heb ook wel interesse maar zou wel een prijs indicatie willen hebben

Forum Rechten