Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Te Koop: Meber SC12 Professional Cirkelzaag machine 230V

Vanwege o.a. ruimtegebrek na mijn verhuizing bied ik een aantal van mijn machines en gereedschap aan waaronder een:

Meber SC12 Professional Cirkelzaag machine 230V

2,2PK 1,6KW

Incl. diverse zaagbladen en de bijbehorende geleiders, op vast verrijdbaar onderstel met deurtje dat op slot kan en waar ruimte is om bijvoorbeeld je zaagbladen etc. in op te slaan

Meber is een zeer gerenommeerd merk in de houtbewerkingswereld.

Machine is technisch perfect in orde, het is een degelijk ding er moeten wel een paar kleine dingetjes aan gebeuren (cm lint op geleider laat bijvoorbeeld los, maar het zijn maar kleinigheidjes).

Geen onzin biedingen voor deze mooie Cirkelzaag in zou er graag ca. €375,- voor willen hebben.

Afhalen in Bavel (nabij Breda)

Meber SC12 Professional Cirkelzaag (1).jpg

Meber SC12 Professional Cirkelzaag (2).jpg

motorplaatje Meber Cirkelzaag.jpg
    Laatst gewijzigd door poemibol; 08-09-15 om 09:19. Reden: Afbeelding motorplaatje toegevoegd

Bijzonder mooie machine. Professionele machine voor een beginnersprijs. Maar ik ben al voorzien.

Ik heb interesse je hebt en PM

groetnis Roeland

Mocht de machine nog niet verkocht zijn (kan ik me bijna niet voorstellen ) weet dan, dat ik ook interesse heb!

Machine is inmiddels gereserveerd en wordt als het goed is aanstaande zaterdagmorgen opgehaald

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poemibol Bekijk Berichten
    Machine is inmiddels gereserveerd en wordt als het goed is aanstaande zaterdagmorgen opgehaald
    ??????????

groetnis,

Roeland

Hier kan een slot op de zaagmachine is net door Erik opgehaald hij was er heel content mee.

Forum Rechten