Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Te Koop: Meber 320 Professional Lintzaagmachine 230V

Vanwege o.a. ruimtegebrek na mijn verhuizing bied ik een aantal van mijn machines en gereedschap aan waaronder een:

Meber 320 Professional Lintzaag machine 230V

Diameter wiel 320 mm
    Tafelafmeting 380 x 380 mm
    Zaagcapaciteit (h x b) 315 x 170 mm
    Breedte wiel 20 mm
    Toerental 950 T/min
    Lintzaag lengte 2190 mm
    Motorvermogen 0,75 Hp

Meber is een zeer gerenommeerd merk in de houtbewerkingswereld.

Er zit ook een eigen gemaakt degelijk houten onderstel op wieltjes bij.

Machine is in orde, zit echter geen lintzaag meer bij, maar deze zijn bij de speciaalzaak of vanaf het internet zo aan te schaffen.

Geen onzin biedingen voor deze mooie lintzaag in zou er graag ca. €300,- voor willen hebben.

Afhalen in Bavel (nabij Breda)

Meber 320 Professional (1).jpg
    Meber 320 Professional (2).jpg

Na dat ik de lintzaag uit mijn tuinhuis voor de dag heb gehaald blijkt dat er toch nog één lintzaagje van 6mm bij zit welke ik er nu heb opgezet. Zoals door verscheidene van jullie al per PB gevraagd ontbreekt inderdaad de haakse/rechte geleider die heb ik er helaas niet bij maar is zo via bijv. Axminster aan te schaffen of zelf te maken/laten maken. De op de foto getoonde verstekgeleider zit er wel gewoon bij. Ook op verzoek nog wat foto's van de binnenzijde gemaakt zie onderstaand.
    IMG_20150909_201745962-K300.jpg
    IMG_20150909_201753262.jpg
    IMG_20150909_201758170.jpg
    IMG_20150909_201802367.jpg
    IMG_20150909_201813997-K300.jpg
    Laatst gewijzigd door poemibol; 11-09-15 om 06:52. Reden: tekstueel aanpassing

Jongens / meisjes --> iemand voor Eur 275,- ???? (zelfde advertentie op marktplaats voor deze mooie machine heb ik verwijderd ivm dat er wel biedingen op kwamen maar vervolgens na afspreken de persoon tot 2x toe niet op komt dagen)

Wat zijn de afmetingen van de machine? ik moet kijken of ik misschien ruimte heb, dus buitenmaten (breedte, diepte, hoogte met/zonder onderstel) zijn van belang.

groeten,
    Jan Anton

JanAnton ik heb je een mail gestuurd via info@kosterplanes.com

Deze mooie Meber krijgt in principe vanaf volgende week zondag een nieuw baasje gereserveerd voor Jan Anton

Forum Rechten