Furniture and Cabinetmaking: Is dat wat?

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ik heb een jaar lang een abonnement gehad op ""Holzwerken"". Een gedegen en goed tijdschrift. Maar eh....beetje... parmantig? En weinig spannends qua design-ideeën vind ik

Ik overweeg het Engelse ""Furniture en Cabinetmaking"" een poos te nemen. Hoe staat het met de toezending? Iemand ervaring mee? (over het Amerikaanse "Fine Woodworking" hoorde ik dat de toezending nogal stroef verloopt).

mvg
klaas0639
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Als je het tijdschrift digitaal neemt, is het geen probleem: kwestie van downloaden als het beschikbaar komt. Engelse posterijen zijn zeer traag,heb destijds een abonnement gehad op tijdschrift over digitale fotografie. Nummer lag al weken in de winkel, maar had het zelf nog niet toegestuurd gekregen. Dus abo maar weer opgezegd. In "British Woodworking" staan ook veel meubels.
 
A

Athanor

Guest
Ik lees beide bladen en heb met F&C eigenlijk nooit problemen wat de toezending betreft, ooit een keer een nummer niet gekregen, maar 1 telefoontje was genoeg voor een nazending. Ik vind het een blad dat regelmatig aandacht geeft aan de nieuwe generatie meubelmakers en ontwerpers, met soms verrassende en vernieuwende ontwerpen.

Fine Woodworking is echt een heel mooi blad met fraaie beschrijvingen van technieken en prachtige fotografie. Er is een paar jaar geleden veel gedoe geweest met de verzending, ik heb daar indertijd een topic aan gewijd. Maar het is al weer een paar jaar goed geregeld, via een Zwitserse distributeur loopt het nu erg goed, ongeveer een week na de verschijning heb ik het nummer in huis.

Fons
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ik heb wat bezorging betreft dus keuze. Hm, een jaartje F en C wordt het denk ik.
Dank.

mvg
klaas0639

ps @ quatorze: met dig. versie heb ik niks. Bij lezen hoort ritselen
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik heb zelf een jaar of vijf fine woodworking gehad en nooit problemen met bezorging, misschien geluk gehad?
1 keer met abonnement verlenging een probleem gehad, even een telefoontje en het was opgelost.
Vind het zelf ook het mooiste blad maar het is wel helemaal gericht op Amerika.
Reviews over gereedschap en zo heb je meestal niet veel aan vind ik.
Misschien zijn de ervaringen met de Britse post slecht voor sommigen maar de verzendingen van Tuff Saws zijn altijd vlot en als ik anderen moet geloven hebben hun de zending van zaaglinten ook altijd vlot binnen.
 

Sisters

Nieuw lid
29 jul 2012
14
0
Culemborg
Hoi. Ik heb twee jaar een abonnement gehad of Fine Woodworking. Nooit problemen gehad met de toezending. Ben er mee gestopt omdat de inhoud zich wel erg vaak herhaald. Op een gegeven moment heb je alle tips over het gebruik van gereedschap en zo, wel gehad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.