Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

gevraagd N0 3 en N0 5 schaven

Hallo,
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer 3 en een nummer 5 schaaf.
    liefst een stanley(UK of USA) maar record,rapier,woden of een een andere engels merk welkom!
    Liefst in complete gebruikte toestand

vliegroest, verfloos geen probleem maar geen pitting, scheuren of andere onvolmaakt heden,..

liefst sportieve prijzen, dan komen we wel met de prijs overeen

Rosewood,

ik heb nog wel een stanley bailey no3 en no5 liggen die eventueel weg mogen.

Zal kijken wanneer ik er eventueel foto's van kan maken.

mvg

is er niemand die mij zou kunnen helpen aan een nummer drie en een nummer vijf stanley met gladde bodem, voor een sportieve prijs
    daar komen we zeker uit

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Nr 5 's staan wel soms op marktplaats, je moet wat geduld hebben. 3's niet zo vaak.. heb ik ook nog niet in mijn collectie.

Bedankt, maar koop niet graag op marktplaats, dit omdat ik niet mee wil doen aan de schaaf en beitel gekte die daar heerst, vraagprijzen die soms zo hoog zijn dat het echt onwerkelijk word,..
    Of dat de prijs kwaliteits-norm totaal zoek geraakt is, door pseudo handelaren die totaal niet weten waarmee ze bezig zijn of juist wel maar proberen de jackpot te halen, uit gereedschap dat qua staat of waarde niet dat geld op wat voor manier dan ook waard is,..

bijvoorbeeld nooitgedagt beitels waar op marktplaats 15 tot 20 euro perstuk in zwaar gebruikte tweedehands staat gevraagd word, en als je dan gewoon verder zoekt deze zelfde beitels in ongebruikte nieuwstaat voor 10 euro te koop ziet staan gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.
    Laatst gewijzigd door rosewood; 22-09-15 om 10:49.

ik heb nog wel een 3 liggen. is goed maar moet nog wel opgeknapt worden.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Mijn verzameling zou een stuk kleiner zijn zonder MP, tuurlijk heb je wel een beetje gelijk. De prijs ben je zelf bij, soms heb je mazzel, en een andere x betaal je leer geld. Ik loop hier in het noorden veel rommelmarkten af maar zie daar bijna nooit metalen schaven. Heel soms in de kringloop heb ik geluk.

ik zoek nog een 62

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Op marktplaats heb ik al een heleboel schaven gekocht voor goede prijzen. Het is echt een kwestie van zoeken en dan snel reageren met een redelijk bod.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hier op het marktplein... vandaag geplaatst: http://www.woodworking.nl/showthread...o3-stanley-no5

3 en 5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman Bekijk Berichten
    Op marktplaats heb ik al een heleboel schaven gekocht voor goede prijzen. Het is echt een kwestie van zoeken en dan snel reageren met een redelijk bod.
    die tijd is allang over ik was een van de eerste die hier op marktplaats handelde, 12 jaar terug.

Forum Rechten