Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

gezocht: van diktebank gebruiken omgeving Dordrecht

hallo!

Vanmorgen naar de pontmeyer geweest en een paar vurenhouten planken gekocht die dienst gaan doen als vensterbank. ze hadden enkel 40mm dik in de afmeting die ik zocht. Geen probleem dacht ik, dat haal ik wel door mijn vandiktebank!
    Helaas is er een riempje versleten waardoor de aandruk/aandrijfrollen niet meer goed lopen, dus halverwege de eerste vensterbank is mijn project gestrand, en dat terwijl ze morgen gemonteerd moeten worden!

dus vandaar de vraag:
    Wie in omgeving Dordrecht/Rotterdam wilt voor mij, tegen een kleine vergoeding, in totaal 7 meter aan vurenhout door de vandiktebank halen. Breedte is 220mm en het moet van 4cm dik naar 3cm dik.

Ondertussen ga ik op zoek naar een timmerbedrijf die dit kan doen..

Vanavond ga ik me verdiepen in een nieuw riempje en dan meteen het vervangen van de (voorste) rol van mijn HM1..

update: een timmerbedrijf had zoveel medelijden met me dat ik hun machine mocht gebruiken. voor niets!

Wat een service.

Vervelend rein!! Datzelfde riempje heb ik een jaar geleden ook al vervangen.

hi PBT,

Dit is een ander riempje. In ieder geval.. ik heb een mooi riempje op plek 1, maar deze ziet er erg versleten uit. maar geen probleem, nieuw riempje is al in aantocht!

Je hebt een PM Prein

Joep

Dordrecht

Aha, ik lees dat je planken al zijn geschaafd, nog beter
    Laatst gewijzigd door jjjlll; 03-09-15 om 16:47.

Forum Rechten