Videomeubel....XXL

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.422
686
Emst
Op welk voltage worden die aangesloten.
Kan ze misschien in de auto gebruiken, daar heb ik 220v/24v en 12 v
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
1 of 2 kan ik er wel missen denk ik :cool: ik bedoel een paardenverblijf zonder usb lader...? dat is zóoooo 1980 ;)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Rick kom ik voorlopig niet
Zutphen kan ik niet heen wegens andere verplichtingen (en daar baal ik wel van)
Dus het zal de postbode worden, inbox is leeg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Hahaha....ben ik tegenwoordig ook al een droppunt...... Briljant !! Maar in de praktijk blijkt het inderdaad vaak te kloppen, heel wat spullen zijn via mij weer naar de volgende eigenaar gegaan.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
ze worden gebruikt om telefoons/tablets op te laden
ik wil een soort van laadstation in het meubel integreren

Gaaf idee!

weet je hoeveel mA die dingen zijn? want de meeste USB kunnen bijv de huidige generatie smartphones niet eens laden omdat.

in mijn auto heb ik bijv een USB adapertje...blijkt 5V/400mA te zijn terwijl mijn Galaxy S4 meer nodig heeft.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Gaaf idee!

weet je hoeveel mA die dingen zijn? want de meeste USB kunnen bijv de huidige generatie smartphones niet eens laden omdat.

in mijn auto heb ik bijv een USB adapertje...blijkt 5V/400mA te zijn terwijl mijn Galaxy S4 meer nodig heeft.

Dat heeft met de elektronica van de lader te maken, niet met de stekker.
 

martijn v

Actieve deelnemer
25 dec 2014
89
0
Ik kan het mis hebben maar volgens mij zijn het enkel de vrouwelijke pluggen geen laders.
Daar moet dus nog een voeding (lader) op aangesloten worden.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Het zijn inderdaad alleen connectoren, deze worden straks aangesloten op een 5V/10A voeding
Daarmee is er ruim voldoende vermogen om een paar smartphones en een ta
blets tegelijk op te laden

De voeding is nog niet binnen, maar is wel onderweg, die zal er eerdaags ook wel zijn
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Het zijn inderdaad alleen connectoren, deze worden straks aangesloten op een 5V/10A voeding
Daarmee is er ruim voldoende vermogen om een paar smartphones en een ta
blets tegelijk op te laden

De voeding is nog niet binnen, maar is wel onderweg, die zal er eerdaags ook wel zijn

Voor dat geld kan je er wel weer 100 nemen :p:eek:;):):D:rolleyes::cool: (hoe is het mogelijk?)
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Dat heeft met de elektronica van de lader te maken, niet met de stekker.

je hebt helemaal gelijk ;-)


Het zijn inderdaad alleen connectoren, deze worden straks aangesloten op een 5V/10A voeding
Daarmee is er ruim voldoende vermogen om een paar smartphones en een ta
blets tegelijk op te laden

De voeding is nog niet binnen, maar is wel onderweg, die zal er eerdaags ook wel zijn

Heel goed kerel, prima over nagedacht dus :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat wel, maar een hoop is te danken aan mijn maatje, die goochelt met electronica dus die kon me precies zeggen wat ik nodig had én wat goed was
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Ik ben echt onder de indruk van het kunnen voor dat meubel. Dit is ofwel een professioneel of een hobbyist op een waanzinnig niveau (voor mijn aanziens toch :) )
Kan niet wachten om het vervolg te zien.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Oei....ik begin te blozen
Leuk om te horen maar beide is niet waar
Hobbyist zeker, maar wel één met een snoertje, ik val dus niet onder de vakmannen die dit met het handje kunnen
Daarbij handel ik naar kunnen, wat ik niet kan begin ik niet aan
als er iets waar ik niet uitkom is internet een handig medium, daar is veel te vinden én dan zit hier nog een stapel van die gekken die ook nog wel eens een schop in de goede richting weten te geven

Desalniettemin....dank voor het compliment !
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Deze week lijken de klusjes niet op te schieten
De buis heb ik beplakt met schuurpapier (K60) en ben begonnen met schuren en pas aan de 2e bezig
Het is een zwaar/saai klusje

20150917_100108.jpg
De buis beplak ik met stukken schuurpapier die ik heb staan

20150917_094638.jpg
Na een tijdje schuren gaat het voorste en achterste randje wel stuk maar dat geeft geen probleem bij het schuren

20150917_094646.jpg
Voor het schuren ziet de binnen kant er zo uit

20150917_094650.jpg
Lange halen heen en weer....pffff mistig hier, zou dat stof zijn of is het ellebogenstoom ???
20150917_094835.jpg
Na ruim een uur schuren begint het ergens op te lijken

20150917_102119.jpg
En weer bijna een uur later ziet het er zo uit, links en rechts zien we nog een kleine oneffenheid deze haal ik laatste weg
Door het verkleinen van de radius vervalt er nog een stuk aan de zijkant waarna er minder geschuurd hoeft te worden
Ik ga nu eerst de hoeken terug zagen naar een radius van 9cm, daarna nog schuren in een opstelling die ik nog moet maken en dan zou het in orde moeten zijn

20150917_102714.jpg
Het schuurstof spaar ik op, dat is handig om kleine plekjes straks mee te vullen

20150917_103823.jpg
De boel teruggezaagd naar radius 9cm, dat lijkt aardig te kloppen en is ook haaks, fijn....iets dat meezit

20150917_105151.jpg
Waar ik veel spijt van heb ik dat ik niet beter gecontroleerd heb of de stukken vooral aan de binnenkant goed uitgelijnd waren
Ik heb me teveel op de buitenkant gefocust en die is kun juist veel makkelijker te schuren
Nu heb ik daar nadeel van komt er veel werk aan te pas om de boel netjes te krijgen...
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.