Videomeubel....XXL

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Beterschap :)

Je had de binnenkant van de radius ook nog op de zaagtafel op kunnen schonen. Je haalt dan het werkstuk diagonaal over het zaagblad. Daarna licht naschuren.

Video ter voorbeeld.

Ik vraag het me af hoor, want Matthias geeft zelf al aan dat het alleen werkt voor een beperkte radius. De ronde hoeken die hier worden gemaakt heb een aanzienlijke radius, dus dat lijkt me erg lastig.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ik was in het forum aan het zoeken en kwam toen dit project weer tegen, hoe staat het eigenlijk met het videomeubel? Het was wel een interessant project!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nee hoor, had er ff weinig zin in na dat ik niet verder kon (operatie) maar nu staan er straks weer wat nieuw speelgoed en de vandikteschuurmachine komt daarbij erg van pas, dus ga ik er weer mee aan de slag :)
Je hebt zo ooit van die dagen he
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Nee hoor, had er ff weinig zin in na dat ik niet verder kon (operatie) maar nu staan er straks weer wat nieuw speelgoed en de vandikteschuurmachine komt daarbij erg van pas, dus ga ik er weer mee aan de slag :)
Je hebt zo ooit van die dagen he

Gelukkig we dachten al dat het in de haard was verdwenen;) we zien de update binnenkort wel voorbij komen.
 

chimichi

Nieuw lid
11 aug 2015
6
0
Net dit draadje met heul veel plezier doorgespit. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, dit is nu een cliffhanger van jewelste!
 
P

Pel

Guest
Zag dit draadje weer, en heb het met genoegen nog eens door gelezen, kom op Jeroen het is toch jammer van dat mooie hout om het te laten liggen. Ik weet zeker als je eenmaal weer begonnen bent, dat je er weer gemotiveerd bent om het ook helemaal af te maken.:)

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Is ook Pel, maar soms gebeuren er dingen waardoor andere dingen plaats (moeten) maken
Zoals ik zei, tussen nu en niet al te lange tijd gaan de bladen gebruikt worden
Één voordeel, ze liggen al die tijd lekker binnen opgeslagen, dus ik verwacht geen gekke dingen meer
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.