Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39

acasia vergroeing stam knollen wortelhout

te koop aantal acacia knollen

geen vraagprijs bieden in coment en hoogste bod op 15-09-2015 mag ze op komen halen

vr.gr. Dorus Woudstra
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door d.woudstragroen; 31-08-15 om 19:57.

Waar zou dit eventueel op te halen zijn?
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Helaas geen bod gehad en zijn dus weg gegaan als brandhout

Zo dat is wel zonde..

Inderdaad... en ik dacht geen schijn van kans te maken met mijn bod, dus dat heb ik uiteindelijk ook niet gedaan. Wat een fout!

Dat is dus het nadeel van het niet geven van een vraagprijs...

gedeeltelijk waar, maar goed als er blijkbaar uberhaupt weinig interesse in was is het maar de vraag of de vraagprijs zou worden gehaald

Precies Woldenga. De marktwerking op marktplaats is een fictie. Gokken op een verdwaalde bieder is weinig realistisch. Wees dus zelf realist en zet er een reële prijs bij en wacht op het bod van direct belanghebbenden. Het is immers direct mailing in een doelgroep die op hobbyprijzen hun prachtige hobby willen uitoefenen. Er is vaak geen bedrijfseconomisch motief waarbij prijzen kunnen worden doorberekend. Wie iets aanbiedt, biedt hobbyisten eigenlijk service. Daar hoort een andere insteek bij.
    Wil dit toch zakelijk benaderen, dan past ook sponsoring van deze website daarbij.
    Ik heb hier vaker over geschreven. Niet om zakelijk vervelend te doen, maar om aan te geven dat hobbyisten niet zoveel kunnen met winstmaximalisatie.
    Overigens met de beste wensen, Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Ben het helemaal met Jan en Woldenga eens.
    Graag zo veel mogelijke info bij een te koop advertentie, vaak staat er niet eens bij waar het op te halen is en of het te versturen is.

Jammer dat het nu de kachel in gaat, zulk hout verdien beter. Had het dan te ruil aangeboden tegen een gelijke hoeveelheid "brandhout".

Forum Rechten