deWalt 2730

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hoi luitjes, ik kreeg van fantic een tip over een deWalt 27300.
Heeft iemand ervaring met deze vlak vandiktebank?
Ik heb toevallig een lamellofrees van ze dus ik ken ze als een redelijk middenklassemerk maar de vlak vandiktebank ken ik niet.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hoi luitjes, ik kreeg van fantic een tip over een deWalt 27300.
Heeft iemand ervaring met deze vlak vandiktebank?
Ik heb toevallig een lamellofrees van ze dus ik ken ze als een redelijk middenklassemerk maar de vlak vandiktebank ken ik niet.

Laat maar jongens, z'n prijs ligt een stuk boven m'n budget.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
ik had al gezegd hij wil er minimaal 600 voor hebben, alleen jammer dat hij dat niet in de advertentie zet.

Ja, het is niet echt duidelijk want hij heeft biedingen tot 350
Ik kwam er ook achter dat sommige deWalt schaafmachientjes beitels hebben die met bouten vastgezet worden die door de messen gaan, maw je kan ze niet een paar keer laten slijpen en je kan geen ander merk kopen.
Dan kan het nog aardig oplopen als je aan deWalt vast zit want die beitels kosten al gauw een tientje of zes
Ik had daar nog niet over nagedacht want m'n Robland had beitels die je gewoon kon laten slijpen.
ik kijk ook wel bij Scheppag en Metabo op het moment maar hebben die wel gewone beitels of ook specifieke merkgebonden beitels?
Als er mensen zijn die daar iets over willen/kunnen zeggen dan graag want dan wordt ik in ieder geval niet verrast als ik een schaaf/vlakbankje koop.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.