metaalscanner

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik zet het maar onder electrisch gereedschap want ik weet niet waar ik het anders moest plaatsen.
Ik lees soms dat mensen met hun zaagblad in een spijker terechtkomen, zowiezo is metaal in je hout een crime als je dat tegenkomt terwijl je dat niet in de gaten hebt.
Om problemen voor te zijn heb ik even gekeken bij metaaldetectoren en aangezien in Amerika die markt vaal groter is besloot ik op Amazon te kijken en daar was er een die meer dan 900 positieve reviews kreeg en bovendien niet te veel kost.
Dus ik dacht die wil ik ook wel als mensen zo positief zijn.
Ik kwam 'm tegen bij Conrad als enigste en nou wil ik geen reclame maken voor hun maar als je 'm wil moet je daar zijn.
Met een batterij erbij was ik voor rond de 40 euro klaar.
Ik heb even getest toen ik 'm binnenhad dus eerst even een stuiver achter een deur geplakt en die werd meteen gescand.
Daarna een klein schroefje onderin m'n tafelblad en ook die werd gearresteerd.
Dus als iemand dit denkt nodig te hebben dan kan ik deze gerust aanraden.
Hier vind je 'm; https://www.conrad.nl/nl/zircon-m40-detectieapparaat-814691.html
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Hoe accuraat kan je een schroef of spijker vinden.
Heb je een bvb een cm2 waar hij dan moet zijn. Of is het veel nauwkeuriger.
Ik moet straks met de verbouwing schoeven zien te vinden achter 9mm MDF. Daarachter zit asbest, dus ik heb iets nodig wat echt nauwkeurig de kop van een spijker of schroef kan vinden.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hij heeft een aantal ledlampjes dus naarmate je dichterbij komt gaan er meer lampjes branden.
Op die manier kan je behoorlijk nauwkeurig de positie bepalen.
Ik kan het niet op de mm zeggen maar je zit zeker binnen een vierkante cm en misschien wel een half
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.