Scharnieren SOSS 203 K (Messingkleur)

Rictap

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
27
0
Ik ben op zoek naar Scharnieren SOSS 203 K (Messingkleur), ik heb er al een paar gezien hier op de Nederlandse sites. Maar de bedrijven zetten er geen prijzen bij. Weet iemand misschien of ik in het buitenland goedkoper uit ben dan hier in Nederland?

Mvg Patric

Attached files
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
De firma dulimex importeert dit soort scharnieren. https://eportal.dulimex.nl/extern/docs/BDBinDoc.asp?Id={D2B1B146-706E-4F13-94D7-717EA0A1F86B via deze link kan je het productblad downloaden. Bijna iedere ijzerwarenzaak met een goed assortiment moet ze voor je kunnen bestellen. Op de site van weijntjes staan dit soort scharnieren met de prijs vermeld. Wel even vragen of het de originele zijn want de chinese scharnieren zijn bijna altijd inferieur.
 

dreetje

Nieuw lid
28 feb 2010
5
0
www.debovensteplank.com
Degene die jij op je foto hebt staan hebben wij nog in voorraad. "Wij" zijn een meubelmakerij en een meubelbeslag(web)shop. Ik ga hier geen reclame lopen maken voor onszelf, want dat mag volgens mij niet op een forum. Persoonlijk vind ik een forum ook het doel hebben om elkaar wijzer te maken op een bepaald vlak.
Als je googled op hettich of blum of meubelbeslag dan vindt je ons vanzelf.

Degene die wij in voorraad hebben zijn 80 x 18 mm voor een houtdikte van 24 - 26 mm. We zouden eventueel andere maten of types voor je kunnen bestellen. Neem contact met ons op dan hoor je wat ze kosten en zo.

Ik hoop je verder te kunnen helpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.