GereedschapPro opent winkel in Haarlem

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Zaterdag 5 september opent Sander Schuiten zijn nieuwe winkel GereedschapPro in Haarlem. Sander en ik hebben in het verleden nog wel eens stevig van gedachten gewisseld, maar altijd heb ik ook wel bewondering gehad voor de ondernemer Sander, die soms wel wat tegen de stroom in een prachtig aantal producten verkoopt, waaronder veel spullen die we alleen in amerikaanse tijdschriften en websites tegenkomen. En hij heeft de stap gemaakt van webshop (in het begin vooral via marktplaats) naar een echte winkel met een serieuze mogelijkheid om de spullen eerst te proberen voordat je ze mee naar huis neemt.
Het is wel grappig dat ik een paar maanden geleden Sander voor het eerst bezocht, onverwacht, en hij me vertelde dat hij die dag een mail had willen sturen met een verzoek. Het was ook wel een bijzonder verzoek, of ik zijn winkel zou willen openen. En dat gaat ook gebeuren, op zaterdag 5 september aan de Stephensonstraat 4-6 in Haarlem. Kijk vooral ook op hun website voor de activiteiten op die dag.

jaap
 
Laatst bewerkt:

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Hallo allemaal en dank je wel Jaap,

Sommigen van jullie weten het al en anderen misschien nog niet: we hebben een winkel!
Afgelopen half jaar hebben we hard gewerkt om iets unieks neer te zetten. De winkel loopt en veel klanten die langs komen, zeggen: Jemig wat een mooie snoepwinkel. Kijk, dat was de bedoeling!
Zaterdag 5 september is het zover, de feestelijk opening van onze PRO winkel in Haarlem. Jullie zijn bij deze uitgenodigd!

Jaap gaat de winkel openen namens alle hout en gereedschap liefhebbers van Nederland en zal die dag aanwezig zijn om Open Dag Hout te promoten en jullie vragen te beantwoorden.

Verder zijn er heel veel leveranciers die demonstraties komen geven en die graag jullie vragen willen beantwoorden. Wil je iets specifieks gedemonstreerd zien, vraag het gerust of neem je eigen hout mee.
Uiteraard hebben we die dag ook super acties die echt alleen dan in de winkel te koop zijn. En niet te bestellen via de site.

Wil je langskomen op de feestelijke opening meld je aan voor de opening door een e-mail te sturen naar: ikkomook@gereedschappro.nl o.v.v. je naam. Op 5 september ontvang je dan in de winkel een gratis bitset van Wera.

Kortom het wordt een geweldige dag, wij kijken er naar uit!
De officiele opening is om 11.00 uur en we gaan door tot 17.00 uur.
Natuurlijk staan er ook BBQ hapjes en drankjes voor je klaar.

Lees er HIER meer over.

Tot dan,

Sander

Foto winkel.jpg
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Dat is een hele eer, gefeliciteerd.

Leuk dat Sander jouw 'tegengas' op waarde weet te schatten. Een 'tegenspreker' met de juiste intenties is voor iedere ondernemer een aanwinst, helaas zien velen dat niet in.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Gefeliciteerd met je winkel Sander!
Haarlem is helaas een beetje uit de richting maar ik wens je veel succes!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Gaaf !! Nu wist ik dit heugelijke nieuws natuurlijk al wel maar echt tof dat er nu een echte winkel komt. Ik kan met veel genoegen de webshop bekijken, de winkel zal echt een snoepwinkel voor de houtbewerker zijn.
 
A

Athanor

Guest
Goed initiatief! Altijd prettig om die bijzondere spullen eens van dichtbij te bekijken! Ik ben helaas verhinderd. Veel succes met de opening en toespraak!


Fons
 

smirri13

Actieve deelnemer
25 mrt 2013
78
0
gent
Bij ons is dit enkel maar Stefaan Maene (capellemansmachines.be) maar er mag hier idd ook een gereedschappro komen :p

ik heb nog wel wat plaats in mijn atelier :D

correct !
al doet stefaan wel altijd zijn best.. samen door catalogussen struinen van vb Trend om dan iets te bestellen
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Deze winkel verkoopt als enigste in Nederland (voor zover ik weet) het merk Incra en dat alleen al is een compliment waard.
Ik hoop echt dat de winkel een succes wordt en ik zal deze winkel zeker in overweging nemen bij het doen van aankopen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.245
292
Heelsum
Deze winkel verkoopt als enigste in Nederland (voor zover ik weet) het merk Incra en dat alleen al is een compliment waard.

Incra is inderdaad echt top, risico alleen van alles in een winkel kunnen bekijken is dat je veel teveel gaat kopen want die spullen zijn inderdaad echt superhandig, net als woodpecker trouwens...
 

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Veel vragen gekregen over het 'programma' van die dag..
Dus hierbij hoe ziet de feestelijke opening er uit?

Rond 11u opent Jaap hem.
Daarna zijn er veel leverancier demo's, o.a. van:
Mafell met 3 man
Mirka met 2 man
Bessey, Knipex, Lamello, Wiha.
Dennis van Metabo, wie kent hem niet?
Wino doet demo's op verzoek op Incra, woodpeckers.
Probeer zelf een Oneida of een Microjig.
en jaja.. heel uniek Bart van Walko komt ook, dat is lang niet gebeurt dat hij een demonstraties doet!

Uiteraard zijn er BBQ hapjes, koffie etc.
Stel je vragen aan de leveranciers.
Wil je iets zelf testen dan kan het, de hele winkel is zo'n beetje in de demo.
Bijna alle machines van de roemruchte cirkelzaag en decoupeerzaag tests zijn aanwezig, voel ze zelf aan de tand.

Ik hoop tot zaterdag, ik kijk er naar uit!

Sander

ps. het is van 11u tot 17u.
We verloten nog een Mafell MT55 set twv 950,- onder de bezoekers.
En we hebben voor de eerste 100 kopende klanten een goodiebag van ruim over de 50,- (minimale besteding 50,-)
Kortom.. een 'must' have om te komen, naar de oranje snoepwinkel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.