Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Te koop: nieuwe vijlen, kaplengte 200-250 mm

Te koop wegens overschot:
    Gloednieuwe vijlen van DKG en Nicholson zonder handvat, kaplengte 200-250 mm voor slechts € 1,50 per stuk!

Soorten:

Halfzoet driezijdig
    Breedte: 11 mm
    Kaplengte: 200 mm

Halfzoet rond
    Breedte: 8 mm

Zoet halfrond
    Breedte: 20 mm

De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ophalen in Dordrecht kan natuurlijk ook!
    Mocht u ook interesse hebben in vijlen uit mijn overige twee advertenties, dan worden deze uiteraard als één pakket verzonden. Stuurt u mij dan een e-mail.

Attached files

Re: Te koop: nieuwe vijlen, kaplengte 200-250 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srameijs
    Mocht u ook interesse hebben in vijlen uit mijn overige twee advertenties, dan worden deze uiteraard als één pakket verzonden.
    "Advertenties"? En waarom post je die in een forum waar duidelijk bij staat dat commerciële postings worden verwijderd? Ik zou me een kosteneffectiever gebruik van mijn dure tijd kunnen voorstellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArtHarg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door srameijs
    Mocht u ook interesse hebben in vijlen uit mijn overige twee advertenties, dan worden deze uiteraard als één pakket verzonden.
    "Advertenties"? En waarom post je die in een forum waar duidelijk bij staat dat commerciële postings worden verwijderd? Ik zou me een kosteneffectiever gebruik van mijn dure tijd kunnen voorstellen.
    Ik begrijp het niet, ik zie dat andere mensen ook houtbewerkingsspullen te koop aanbieden. Mijn vriend en ik hadden vijlen nodig. We deden mee aan zo'n on-line veiling en nu hebben we er veel te veel! Dus proberen we er op deze manier andere houtbewerkers blij mee te maken. Wij zijn zeker geen "handelaren" of zo, maar gewoon particulieren die nu veel te veel vijlen hebben... :shock:

Bijzondere benadering. Als ik een vijl nodig heb loop ik even naar een gereedschapshandel of ik bestel er desnoods eentje online. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om dan op Internet op zoek te gaan naar een veiling waar je kan bieden op een compleet assortiment vijlen in alle soorten en maten in grotere hoeveelheden. En maar te hopen dat ik de hoogste bieder ben omdat ik anders alsnog zonder vijlen zit. Als het al lukt moet ik de partij vijlen nog thuis zien te krijgen, om daar de paar vijlen eruit te halen die ik nodig heb en te proberen de overige ik-weet-niet-hoeveel weer kwijt te raken. Ik zou dat veel te omslachtig vinden.

Maar goed, ieder zijn meug.

Haha, lekker pittig! Daar kan ik wel tegen! Sterker nog: ik vertel je graag dat het ons sowieso niet om 3 vijltjes of zo ging. We hadden er wel degelijk een hoop nodig. Ik nodig je graag uit deze link eens te bekijken: http://www.latelier.nl. Ja ja, hij is nog lang niet af... Maar dat is ons pand ook niet. We wonen al 5 jaar in een portocabin om dit gigagrote pand op de juiste wijze te restaureren en (hopelijk) over zo'n 1,5 jaar te gaan bewonen. Met een pand waarin zo ontzettend veel houten elementen gerestaureerd moeten worden, heb je echt nooit genoeg gereedschap. We hebben veel elektrisch gereedschap en zelfs houtbewerkingsmachines, maar echt "ouderwets" handgereedschap was een ander verhaal... We houden dan ook sowieso van elke soort vijl meerdere exemplaren zodat we jaren vooruit kunnen, dus meedoen aan zo'n veiling was wel degelijk een goede actie...
    En ach, je kan moeilijk zeggen dat ik veel geld voor het overschot vraag... :lol:

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

ik kan me wel vinden in het vijlen-verhaal. ik heb nog 3000 walnoten balkjes liggen. die heb ik echt allemaal niet nodig maar soms is de prijs zo goed dat je wel dit moet bestellen. ik heb wel interesse voor een paar vijlen. stuur wel een berichtje

rick

Ik heb ook wel belang bij een setje. Maar moest het nou in 3 advertenties verpakt worden? Kun je de overige 2 waar niet op gereageerd is niet even verwijderen? Weet je ook het fabrikaat van de vijlen en wat kost een compleet setje, incl verzendkosten?

jaap

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Ik heb ook wel belang bij een setje van alle maten 1. Kan je mij een pm sturen met de prijs (incl verzending)?

Ik wil graag de set met kaplengte 200/250 van je willen hebben. Of ben ik inmiddels te laat.

vriendelijke groet,

Jos lensen
    Nieuwerkerk aan den IJssel

Ik geloof dat ik inderdaad een beetje te snel gereageerd heb, sorry daarvoor. Als je dat van die restauratie er bij weet is het verhaal een stuk logischer. Ik ben wel benieuwd: hoeveel vijlen heb je uiteindelijk gekocht in die veiling?

Hoog is de prijs niet nee. Sterker nog, nu ik weet dat het uit onverdachte bron is... ik PB je.

Da's trouwens een flink project waar je mee bezig bent. Dat had wel iets voor "De Grote Verbouwing" kunnen zijn. Ben benieuwd hoe het er over twee jaar uitziet!

Arthur

Forum Rechten