Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47

Onderwerp: Open Dag Hout 2015

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Voor mij was het ook heel geslaagd, heel veel mooie stukken gezien, gedraaid, gesneden, of een combinatie van verschillende technieken.
    Dus ben ik met een hoop hout thuisgekomen, plataan, beuk met slaap, taxus, gleditsia, iep, fluweelboom, en dat alles voor een prijs lager dan wat ik verwacht had, terwijl het qua volume meer is dan verwacht.
    Nu zit ik wel met een klein probleem, die lintzaag moet er snel komen, of anders veel handzaagwerk.
    Ronny

Kunnen er nog wat foto`s gepost worden? Ik heb het helaas gemist! Hopelijk gaat het me wel lukken naar Fort bij Vechten te komen!

Ik heb maar 1 fotootje gemaakt van een hand cirkelzaagje
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Ondanks dat ik vandaag moest werken heb ik toch nog het laatste half uurtje mee gemaakt.
    Het was leuk om de bekende gezichten weer te zien en om te horen dat het met iedereen goed gaat.
    Vooral goed om te horen dat iemand die drie jaar geleden vanwege de crisis ontslagen was, nu zijn geld met houtbewerking kan verdienen!
    Volgend jaar zorg ik dat ik vrij ben. Dan neem ik wat van mijn projecten mee (nee, de tafel zal ik wel thuis moeten laten) en helpen met de opbouw en breek.
    Groeten, Raymond

Ik heb me prima vermaakt, mijn ogen uitgekeken, mijn wagen vol geladen en vond het een geslaagde dag.
    Interessant om te zien wat anderen met hout doen.

Hierbij nog een positieve ervaring. Ik wil vooral Jan van der Veen bedanken voor zijn enthousiasme voor het bogenbouwen, die workshops van hem moeten zeer gaaf zijn om te volgen. Ook anderen mochten graag vertellen over waar ze mee bezig waren.
    Verder genoten van alles wat er te zien was, zoals die sectie met allerlei muziekinstrumenten, het fineer inlegwerk en de vele andere creaties. Zelfs mijn vrouw was bijna aan het houtbewerken begonnen maar bedacht zich . Helaas nog geen enthausiasme bij mijn zoon weten te bewerkstelligen.

Ik heb een lekker dagje gehad. De 25 mm forum schaaf beitel gescoord. Nu eens kijken wanneer we eraan beginnen.

Ik heb ook veel mooie dingen gezien... lange tijd niet meer met hout bezig geweest (druk met 2 kleine kindjes) maar recent het houtsnijden weer opgepakt... na al dat moois vanmiddag weer genoeg inspiratie opgedaan

Onze Vlaamse Gilde van Houtdraaiers hebben enorm genoten van dit prachtig evenement.
    Chapeau voor de organisatie en de prachtige locatie.
    Wij hebben er geen woorden voor hoe we jullie kunnen bedanken.
    Super Super Super.
    Nu ben ik wat te moe van de hele lange dagtrip die we hebben gedaan, maar morgen plaats ik zeker wat foto's op de forum.
    Mijn batterij is plat en zal nu vlug onder de wol kruipen na een 620 km op de teller te staan en van 3u45 op te zijn.
    Het is zeker voor herhaling vatbaar.
    Bedankt aan alle bestuursleden en de vele bezoeker die bij ons gekomen zijn.
    Sirjacobs Didier.

Athanor
    Guest
    Net voor de nacht nog een paar foto's die de fijne sfeer weergeven.

Fons

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten