Introductie

Papa Charlie

Nieuw lid
14 jul 2008
1
0
Beste forumleden,

Gisternacht heb ik dit forim gevonden en nu dus besloten ook maar te registreren. Er staan fantastische dingen en waardevolle informatie op dit forum. Hier ga ik echt wel wat aan hebben.

Mijn naam is Piet, ik ben inmiddels 45 jaar. Ik woon en werk in Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen.
Vergeleken bij de meeste forumleden, ben ik nog maar een groentje in de schrijnwerkerij (heb ik het idee). Dat weerhoud mij er echter niet van toch redelijk grote projecten aan te pakken. Niet gehinderd door enige vorm van kennis, zogezegd. Maar al doende leert men.
Na een noodgedwongen periode waarin ik niet of heel weinig met hout kon werken, ben ik sinds vorig jaar weer volledig in het zaagsel. Het resultaat is een bibliotheekkast naar eigen ontwerp. Op de foto is alleen het laatste deurtje voor het cd-kastje nog niet geplaatst. Inmiddels is de kast klaar en ben ik begonnen met een poort met loopdeur van 2,5 m breed en 2,2 m hoog met als inspiratie de Zeeuwse boerenschuur. Een foto zal volgen.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat zowel de kast als de poort mede tot stand zijn gekomen door de positieve kritiek van Andrea, mijn vrouw. Zij remt mij af wanneer ik te klassiek of te veel franje wil.

Ik hoop regelmatig te kunnen putten uit de kennis op dit forum.

Papa Charlie



Attached files
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Leuk dat je er bent Papa Charlie.

Mooie kast trouwens! Zo te zien doe je dus toch goed mee en unnen wij ook een hoop van jou leren.

Ben erg benieuwd naar de poot.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.