Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2010

Twin chain drive vice/ Bankschroef met 2 spillen

Wilde geruime tijd zelf een werkbank bouwen maar liep tegen een mooie gebruikte bank aan.
    Ik was echter wel reeds met de bankschroef begonnen! Het betreft een chain drive vice, model als Lie Nielsen.Alle metalen delen heb ( laten ) bewerken, 2 draadspillen, moeren,ketting, lagers, etc.
    Een van de draadspillen heeft een instelbare moer zodat de houten bek altijd evenwijdig met de bank gesteld kan worden!
    Daar alles nu voor mij overbodig is bied ik het te koop aan. Word geleverd met de bouwtekening! Ideaal voor de zelfbouwer.
    Prijsidee +/- € 100,00 incl. verzendkosten.

erniegroen@gmail.com

2014-12-16 15.16.42.jpg2014-12-16 15.16.51.jpg2014-12-16 15.17.33.jpg2014-12-16 18.44.55.jpg.

Ik wil hem wel van je overnemen

En anders ik wel. Kan hem eventueel komen halen.

Ernie,
    mocht je misschien een bouwtekening hebben en deze zou willen, dan hou ik me aanbevolen.
    Mvg
    Geerhard

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Bankschroef is verkocht!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerhard Bekijk Berichten
    Ernie,
    mocht je misschien een bouwtekening hebben en deze zou willen, dan hou ik me aanbevolen.
    Mvg
    Geerhard
    Hoi Geerhard, ik heb precies dezelfde.
    Die van mij is van Veritas, ze lijken als 2 druppels water.
    Mocht je vastlopen kan ik je wellicht een handige tip geven

Forum Rechten