multi tool??? is dit iets

Dizzy

Nieuw lid
14 apr 2014
7
0
1x K156 houtbewerkingmachine, 230 volt, voorzien van vlakbank, van dikte bank, frees en zaagblad

zo word het machine aangeboden (veiling)

100.jpg


100-3.jpg


100-4.jpg


100-5.jpg


100-6.jpg


Mijn vraag: zou dit iets zijn om mee te beginnen als fanatiek hobbyist??
heb niet heel veel ruimte en dit lijkt me compact en alles te hebben.
iemand ervaring met dit machine of een soortgelijk iets?
iemand ook een idee wat een normale prijs voor dit machine is.(nieuw)

alvast bedankt
 

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Laatst bewerkt:

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Bij zulke machines denk ik altijd "veel functies maar meester in geen"
Dat machines dubbele functies hebben kan nog, maar machines die 4 of meer functies hebben voor 1 kleine prijs.
Dan krab ik me altijd ff achter de oren.
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
815
161
Twello
Zo te zien vrij klein zaagblad voor de circelzaag en een smalle schaaf. Volgens mij geschikt voor modelbouw maar voor meubelmaken zou ik denk ik snel gefrustreerd raken.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Als de prijs goed is, en je gebruikt de machine voor wat hobbywerk, en je hebt niet veel ruimte,zou ik zoiets gewoon kopen. In de praktijk kom je altijd machines te kort. Heb je een schaaf van 30 cm, dan bedenk je wel een werkstuk waar je er een van 50 cm voor nodig hebt. Ook voor meubels maken kom je met beperkte machines een heel eind. Als je het hout op kan delen en kan vlakken en bekantrechten is er al veel gewonnen. Je leert je ontwerp aanpassen aan de mogelijkheden van je machinepark.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.