Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Gestolen 18-08-15

Gestolen 18-08-15

Beste allemaal,

Niet een hele leuke eerste post maar wel de moeite waard van het melden misschien:

Vannacht is uit mijn auto gestolen:

Festool Kapex met UG-onderstel serienummer: 10685082
    Festool CMS freestafel met OF1400 bovenfrees. serienummers: 40022468, 401524652, 40057286

Mocht iemand iets aangeboden krijgen dan weet je waar je op kunt letten.

En zo zie je maar weer: NOOIT je spullen onbeheerd in de auto laten……

Hoop dat dit op de goeie plek staat. Ben vrij het anders te verplaatsen.

Groet,
    Claus

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik zou zeker de eerste dagen 2dehands-sites in de gaten houden.

Gadver, verschrikkelijk dat het zo uit je auto wordt gejat. Ik denk dat je dat ook zeker een maand of 2 in de smiezen moet houden

Dit is helaas een nadeel dat aan festool gereedschap hangt. Toen ik mijn zaak in gereedschappen nog had kwamen deze nare zaken toch wel wekelijks voor. Ja het is goed voor de handel maar ik kan er wel kwaad over worden. Ook diegene die festool machines voor een prikkie kopen moeten goed nadenken. Is het eerlijke waar. Als de machines nog geen drie jaar zijn valt de schade nog mee.
    Zoals ferdy reeds opmerkte houd de verkoopsite's in de gaten. Verwacht geen hulp van de politie maar doe wel aangifte. Ik betwijfel of ze tot actie overgaan als jij hebt gevonden waar ze ter verkoop aangeboden worden.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    En meld de diefstal + serienummers bij Festool Nederland. Als een apparaat dan voor service of reparatie binnenkomt herkennen ze dat.

Waardeloos !
    Wellicht ook belangrijk: waar (welke plaats...) is het gestolen? Een in Limburg gestolen Kapex zal op MP niet snel in Friesland te koop worden aangeboden...
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Dank voor alle reacties.

Aangifte heb ik direct gedaan. Dat voelt helaas als een formaliteit voor de verzekering. De politie is niet geïnteresseerd, de wijkagent belt niet terug…
    Festool is ingeseind. Er viel nog één machine onder de "voor €100,- een nieuwe"-regeling.
    Utrecht is mijn woonplaats, dus het kan letterlijk alle kanten op;-)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten