Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Interview Ronald in magazine

Hoi Ronald,

Bij deze kaap ik een topic in jouw eigen Houtdraaierij. Niet voor mezelf maar om een compliment te geven voor het leuke interview in WoodTurning. Een erg leuk artikel en het geeft een kijkje in jouw keuken en manier denken. Ook bedankt voor het noemen van Hans Weissflog, voor mij een onbekende draaier maar ik heb de afgelopen 30 minuten van mijn pauze watertandend naar zijn werk zitten kijken.

Overigens, er was neem ik aan een goede fotograaf bij? Gezien de mooie scherptediepte van de foto's met de peper, zout en nootmuskaat molens. Zeer mooi setje btw waarbij ik de aanname doe dat de donkere ring de peper is en de lichte ring de zout? Zeer subtiele manier om het onderscheid aan te geven, dat soort accenten maakt een set of werkstuk voor mij echt af. Mocht mijn aanname fout zijn, dan ehh...

Mocht je dit topic liever niet hebben, haal ik het direct weer weg maar ik vermoed dat er meer mensen zijn die het zullen lezen en een berichtje willen achterlaten.

Greetz Wim

Dank voor het compliment Wim.
    De foto is gemaakt door een vriendin met een hele grote camera die ze toen net nieuw had... vandaar denk ik :-)
    De witte ring is idd zout en de donkere peper.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Misschien een link naar het artikel (als het tenminste vrij te bekijken is)?
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

hier staat de pdf.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Weer een Nederlandse houtdraaier op het internationale platform.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Leuk artikel! En mooie foto's. Gaaf om zo ge'featured' te worden. Gefeliciteerd!

Leuk stukje. Daar kan je trots op zijn.
    Ik krijg het blad altijd weken te laat, maar dit artikel is alvast binnen.
    Laatst gewijzigd door Nico Oosthoek; 14-08-15 om 16:01.

Mooi artikel! En wat Geert Mak betreft, gewoon doorlezen. Als je het na tien pagina's nog niet opgegeven hebt gaat het je vanzelf grijpen, komt wel goed

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heckemann Bekijk Berichten
    Mooi artikel! En wat Geert Mak betreft, gewoon doorlezen. Als je het na tien pagina's nog niet opgegeven hebt gaat het je vanzelf grijpen, komt wel goed

Groet, Rob.
    Haha Rob, het interview was bijna 2 maanden geleden geloof ik... het boek is uit. :-)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Ronald,
    Leuk artikel en met mooie foto's.
    Leuk om als houtdraaier buiten Nederland ook bekent te zijn.

M.vr.gr. jan

Forum Rechten