voorstellen

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Mijn naam is Nyckle. Ik woon in Friesland, niet ver van Heerenveen. En ja, ik heb wat met hout. Heel vroeger eens een draaibank gemaakt. Een verschrikkelijk zwaar ding, die niet mee kon met een verhuizing. De ijzerboer was er blij mee.
Nu begon het toch weer te kriebelen. Men kan toch mooie dingen maken met een houtdraaibank. In tegenstelling tot mijn vorige bank, heb ik nu een lichte draaibank. Een Ferm. Niet de beste, maar het is een tussen station zal ik maar rekenen.
Mijn bedoeling is om lokfluiten voor eenden, kraaien en ganzen te maken. Ja, en dan kom je meteen een probleem tegen. Er zit alleen een spanplaat en een meeneem center bij de ferm. Na veel zoeken op internet heb ik een pin-chuck gemaakt. Nu nog een prototype van hout, maar deze werkt uitsteken. Dit weekeinde ga ik bezig om er een van metaal te maken.(bout van m16)
Mijn verdere hobbies zijn klussen, jagen, tuinieren en schrijven.

met vriendelijke groet,
Nyckle
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.