Hey

Pieke

Nieuw lid
9 aug 2015
3
0
Dag luitjes,

Pieke is de naam, samen met mijn Lumber Jack Russel woonachtig in een boerderijtje in het zuiden van Limburg ( Ned. ). Ik lees al vele jaren mee alhier en nu toch besloten om me te registreren omdat ik als bezoeker amper foto's kan bekijken op het forum.Ik ben dol op hout, van stam tot zaagsel en as.Dingen creëren maar dus ook een enthousiast houtstoker. Verder durf ik te beweren dat ik vrij creatief en handig ben.De dames zeggen zelfs dat ik goed met mijn handen ben :cool:. Ik lees dus al geruime tijd mee en bemerk dat er hier in de omgeving enkele forumleden actief zijn, altijd leuk!!. Ernest Dubois 'ken' ik al van een ander forum. Veel ontzag en bewondering voor zijn ambacht.

Zelf werk ik het liefst met gebruikt hout of met wat ik aantref in het bos ( mag eigenlijk niet, maar ik kan altijd zeggen dat de hond het meegenomen heeft )

Voor de zuid Limburgers heb ik nog een leuk en voordelig adresje voor stammen en hout, maar ik zal eerst informeren of 'reclame' alhier gewenst is. Ik heb hier geen aandelen noch ben ik hier op een of andere manier aan verbonden.Ik hoor het graag!

Gr. Pieke
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik ben blij je na anderhalve maand te verwelkomen. Maar gelukkig was je al een lezer.
Ik ben wel benieuwd wat je met zaagsel maakt.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Ook namens mij welkom!
En inderdaad dat zaagsel dat klinkt wel spannend.

Zelf werk ik het liefst met gebruikt hout of met wat ik aantref in het bos ( mag eigenlijk niet, maar ik kan altijd zeggen dat de hond het meegenomen heeft )
Als ik dat lees, dan denk ik toch: ohohoh wat een bekrompen regels toch.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.