Eventuele aanschaf Elektra Beckum HC-260 M

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Eigenlijk een hele simpele vraag wat mag een HC-260 op dit moment nog opbrengen?

Ben al een tijdje aan het kijken naar een vlak vandiktebank en bij de merken als Einhell en Gude heb ik geen goed gevoel en nu kan ik een HC-260 overnemen maar weet niet wat een nette prijs is:confused: en echt veel vinden van prijzen doe ik ook niet.

Vandaag heb ik hem al gezien en hij ziet er goed uit (heeft alleen wat roest vlekken op de rol waar de beitels in zitten) en is weinig gebruikt en een set extra beitels zitten er ook bij en de machine is van 1999.
 

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Het is vaak maar net wat de verkoper in gedachten heeft, soms willen ze voor een machine van meer als 20 jaar oud nog meer als de helft van de nieuwprijs vangen.

Een zekere Herman uit Ommen verkoopt ook altijd veel Elektra Beckum op Marktplaats, maar dan ook vaak met astronomische prijzen volgens mij.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Elektra Beckum is in ieder geval ouder dan 15 jaar dus als hij in redelijke staat is 200 a 300.
Probleem is dat in het segment van de betere hobby vlak van dikte banken het aanbod niet zo groot is meestal.
Kijk goed of hij nog vlak is, de verstelmogelijkheden nog soepel lopen en naar de vsnaar als ie zo oud is.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Bedankt voor de reacties.
Op dit moment is mij de prijs die hij er voor wil hebben nog wat aan de te hoge kant.
Binnen kort zie ik hem weer en zal dan nog eens vragen en een voorstel doen.
Zo'n machine werkloos in de schuur hebben staan is ten slotte ook zonde ;)
Wordt dus nog vervolgd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.